شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

آنچلوتی: جدا شدنم از ناپولی تصمیم درستی بود/ هدایت رئال مادرید مثل سپری کردن ماه عسل است


آنچلوتی: جدا شدنم از ناپولی تصمیم درستی بود/ هدایت رئال مادرید مثل سپری کردن ماه عسل است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید دلیل جدایی‌اش از ناپولی پس از مدت کوتاهی کار در آن تیم را توضیح داد و آن را تصمیم منطقی دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی اگرچه جزو موفق‌ترین سرمربیان فوتبال اروپاست اما کارنامه او هم مانند تمام همکارانش نقاط تیره‌ای دارد که شاید مهمترین آنها در سال‌های اخیر در تیم‌‌های ناپولی و پس از آن در اورتون بود. کارلتو در هیچ یک از این تیم‌ها موفقیتی کسب نکرد اما دوران کاری‌اش در سن‌پائولو حتی بدتر بود چرا که با جنجال و اختلاف با رئیس باشگاه به خاطر آسان‌گرفتن به بازیکنان تیم خاتمه یافت. او ماه دسامبر سال 2019 ناپولی را بعد از یک فصل و نیم کار در این تیم ترک کرد و خیلی زود سرمربی اورتون شد، تیمی که تابستان امسال آن را ترک کرد و به رئال مادرید برگشت.

آنچلوتی 62 ساله در گفت‌و‌گو با رادیو رای ایتالیا راجع به حضورش در ناپولی گفت: من آنجا دو سال فوق‌العاده حرفه‌ای را سپری کردم اما از آنجایی که ساز و کار دنیای فوتبال را خیلی خوب می‌دانم، فکر می‌کنم که حضورم در آنجا به شیوه‌ای درست تمام شد. وقتی یک مربی با باشگاهی‌ که در آن کار می‌کند سازش و همسو نباشد، جدا شدن تصمیم درستی است.

 

بعد از کارلتو، شاگرد سابق او در میلان، جنارو گتوسو جانشین‌اش شد و او هم بعد از یک سال و نیم این تیم را در پی اختلاف با مالک باشگاه اورلیو دلورنتیس ترک کرد و جای خود را به لوچانو اسپالتی داد. این تیم در این فصل تا کنون همه بازی‌هایش را برده است و اگر امشب (دوشنبه) هم در ورزشگاه داسیا آره‌نا بتواند اودینزه را شکست دهد، تنها تیمی خواهد بود که در این فصل تمام 4 بازی‌اش را برده است.

آنچلوتی درباره شانس ناپولی برای کسب اسکودتو در فصل جاری گفت: ناپولی تیم جنگنده‌ای است. من مطمئن نیستم که این تیم قهرمان شود اما قطعاً جزو مدعیان خواهد بود.

کارلتو در بخش دیگر از مصاحبه‌اش به سایر تیم‌های سری A از جمله رم با هدایت ژوزه مورینیو، شروع ضعیف یوونتوس در دومین دوره مربیگری ماسیمیلیانو آلگری و علاقه‌اش به اینتر در دوران کودکی صحبت کرد.

او افزود: به نظر من کورس قهرمانی سری A در این فصل بسیار متعادل است. یوونتوس مشکلاتی دارد و خب قطعاً یکسری چیز‌ها را از دست داده است اما من مطمئنم که این تیم برمی‌گردد و در نهایت جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود. آنها با وجود تغییر مربی، ساختار تیم فصل گذشته‌شان را حفظ کرده‌اند. من اما امیدوارم که میلان بتواند روند خوبی که در پیش گرفته را حفظ کند و در جایگاه فعلی‌اش باقی بماند البته من در کودکی طرفدار اینتر بودم.

سرمربی سابق میلان به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای هدایت تیم فوتبال رم در آینده کاری‌اش دارد یا نه پاسخی جالب داد و گفت: من امیدوارم که جالوروسی یا ژوزه مورینیو قهرمان شود. فعلاً کار در رئال مادرید برای من مانند سپری کردن ماه عسل است و امیدوارم که برای مدتی طولانی در این تیم بمانم. فوتبال اسپانیا اگرچه بازیکنان بسیار مهمی را از دست داده است اما هنوز هم بازیکنان مهمی دارد مثل وینیسیوس جونیور که این روزها دارد برای ما خیلی خوب بازی می‌کند.

انتهای پیام/