شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیروی زمینی#حوزه

بکارگیری سیستم‌های رباتیک خط‌شکن در نیروی زمینی سپاه

معاون عملیات سپاه گفت: یکی از دستاورد‌های سپاه در حوزه فناوری‌های نوین، سیستم‌های رباتیک خط‌شکن است که در نیروی زمینی سپاه از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه راهبردی خودکفایی و الحاق تجهیزات چک و خنثی‌سازی سپاه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت:امروز شاهد بخشی از توسعه توان رزم سپاه هستیم؛ آنچه قبلاً رونمایی کردیم در حوزه جنگ سخت بود و امروز آنچه رونمایی شد در تکمیل حلقه قدرت دفاعی و حوزه جنگ نیمه‌سخت و امنیتی است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با مایوس شدن از بکارگیری راهبرد جنگ سخت برابر ایران اسلامی، به حوزه جنگ‌های نیمه سخت روی آورده است و نیاز بود سپاه در این حوزه نیز به خودکفایی برسد؛ زیرا ابزار‌های امنیتی برای واردات، قابل اعتماد نیست.

معاون عملیات سپاه ادامه داد: ساخت این دستگاه‌ها با توجه به رویکرد‌های دشمنان انقلاب اسلامی بویژه رژیم جعلی صهیونیستی در حوزه امنیتی و تروریسم، دستاوردی مهم است؛ البته این‌ها بخشی از دستاورد‌هایی است که در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

نیلفروشان اظهار داشت: یکی از دستاورد‌های سپاه در حوزه فناوری‌های نوین، سیستم‌های رباتیک خط‌شکن است که در کنار رزمندگان نیروی زمینی سپاه از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
 

 

انتهای پیام/