شهر خبر

با کاروان اربعین «۳»؛

همدلی منصور ارضی و مهدی رسولی با جاماندگان راهپیمایی اربعین

همدلی منصور ارضی و مهدی رسولی با جاماندگان راهپیمایی اربعین

منصور ارضی و مهدی رسولی دو مداح و ذاکر اهل بیت با اعلام نقطه نظرات خود با خیل کثیری از مردم که امسال از راهپیمایی اربعین جا مانده اند، همدلی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای منتهی به اربعین حسینی ملاحظات و پروتکل‌ها موجب شده است که تعداد بسیاری از عموم مردم شرایط حضور در این راهپیمایی عظیم حسینی را نداشته باشند.

به همین مناسبت منصور ارضی و مهدی رسولی دو مداح و ذاکر اهل بیت همسو و همدل با مردمانی شده‌اند که امسال نیز در بین زائران اباعبدالله و راهپیمایی حسینی حضور نیافته‌اند.

منصور ارضی سحرگاه جمعه در مراسم خود در مسجد ارک گفت: خیلی‌ها از من می‌پرسند که امسال کربلا می‌روم یا نه؟ هر کسی که راهی شد برای همه ما دعا کند ولی من مثل سال گذشته در کنار هیئتی‌ها و سینه زن‌ها می مانم تا وقتی که راه کربلا برای همه مردم باز شد، با هم برویم.

این مداح اهل بیت (ع) افزود: امسال از روز پنج شنبه موکب شهدای مسجد ارک و مراسم عزاداری در سه نوبت صبح، ظهر و شب برگزار خواهد شد. کسانی که توفیق کربلا رفتن پیدا نکرده اند، می‌توانند برای اطعام در این موکب ها بانی شوند.

همچنین مهدی رسولی نیز در توئیتی اعلام کرد: «حال جا مانده را جامانده میفهمد فقط.. حقیر به دلیل عدم امکان حضور عموم مردم به علت شرایط کرونایی در راهپیمایی اربعین مراسمی در کربلا نخواهم داشت»

همدلی دو مداح مشهور با جاماندگان راهپیمایی اربعین