شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#قیمت

وضعیت جدید قیمت آهن آلات در بازار

آهن پرایس: روز گذشته دلار نوسانات کمی داشت و روی نرخ 27.370 تومان به فروش می رسید و بازار آهن در ابتدا با ثبات نسبی آغاز به کار کرد اما پس گذر ساعاتی از شروع بازار برخی از کارخانه ها قیمت دوم اعلام داشتند و بازار را کاهشی کردند.

وضعیت جدید قیمت آهن آلات در بازار

به گزارش منیبان، قیمت میلگرد به کف کانال ۱۵ هزار تومان برخورد کرده است و بعضی از شرکت ها نیز وارد کانال ۱۴ هزار تومان شده اند، می توانیم هم اکنون انتظار ثبات قیمتی را داشته باشیم چنانچه شرایط تغییر نکند با توجه به نرخ ارز نیمایی و همچنین قیمت های صادراتی نتیجه می گیریم قیمت ها معقول شده اند.در حال حاضر با توجه به کاهش تولیدات کشور چین،خبری از کاهش قیمت های جهانی نیست اما چنانچه قیمت های جهانی در مسیر کاهش قیمتی قرار گیرد فضای داخل کشور نیز به سوی کاهش قیمت خواهد رفت.

با تعدیل شدن قیمت ها احتمال دارد که مجددا بازار تحت تاثیر نوسانات ارز قرار گیرد و با توجه به اینکه نتایج مذاکرات وین قابل پیش بینی نیست امکان دارد که بازار آهن تحت تاثیر نوسانات ناشی از فضای سیاسی قرار گیرد. 

با بررسی قیمت روز آهن مشاهده می گردد که قیمت میلگرد در روز گذشته در تعداد کثیری از شرکت ها ثابت بوده و در برخی شرکت ها کاهش ۱۰۰ و ۲۰۰ تومانی و یک شرکت نیز کاهش ۸۰۰ تومانی را لحاظ کرده است البته لازم به ذکر است که یک شرکت نیز افزایش ۱۰۰ تومانی را اعمال کرده است. میلگرد ۱۲ امیرکبیر در روز گذشته روی قیمت ۱۴۵۵۰ تومان اعلام قیمت شد.

اکثریت مبادی فروش نبشی و ناودانی در روز گذشته قیمت نبشی و ناودانی را ثابت اعلام کردند. ناودانی ۸ شکفته در روز گذشته روی قیمت ۱۵۹۰۰ تومان اعلام شد. 

در بازار تیرآهن نیز سه شرکت قیمت تیرآهن را ثابت اعلام کردند و در شاخه های پر فروش ذوبی اندک نوساناتی توام باثبات رویت شد.تیرآهن ۱۴ ذوب آهن اصفهان روی قیمت ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان اعلام قیمت شد. 

در بازار پروفیل اغلب مبادی فروش کاهش قیمت پروفیل را در حدود ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان اعلام کردند. البته برخی از مبادی فروش نیز در مقابل کاهش قیمتی مقاومت کردند و با ثبات قیمتی روز را به پایان رسانیدند.

وبگردی