شهر خبر

مرکز رسیدگی به امور اسرای فلسطینی:

۱۰۰ اسیر فلسطینی در زندان «عوفر» اعتصاب غذا می کنند

۱۰۰ اسیر فلسطینی در زندان «عوفر» اعتصاب غذا می کنند

مرکز رسیدگی به امور اسرای فلسطینی در زندان «عوفر» اعلام کرد که در صورت دست نکشیدن صهیونیستها از اقدامات خصمانه خود ۱۰۰ اسیر فلسطینی در این زندان اعتصاب غذا می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، مرکز رسیدگی به امور اسرای فلسطینی بیانیه‌ای را در خصوص اسرای زندان «عوفر» در اراضی اشغالی منتشر کرد. این مرکز از اعتصاب غذای قریب الوقوع ۱۰۰ اسیر فلسطینی در زندان مذکور خبر داد.

بر اساس این گزارش، مرکز رسیدگی به امور اسرای فلسطینی اعلام کرد: در صورت دست نکشیدن صهیونیست‌ها از اقدامات خصمانه خود ۱۰۰ اسیر فلسطینی در این زندان اعتصاب غذا می‌کنند. ما اسامی هر ۱۰۰ اسیر را به سازمان امور زندان‌های رژیم صهیونیستی ارسال کرده ایم.

مرکز مذکور در بیانیه خود آورده است: اسرای فلسطینی در زندان عوفر خواستار آن هستند تا هرچه سریع‌تر اقدامات خصمانه و سرکوبگرانه نظامیان صهیونیست در این زندان متوقف شود. در صورت عدم توقف این اقدامات، اعتصاب غذای اسرا به صورت تدریجی آغاز خواهد شد.

چندی پیش جنبش مقاومت اسلامی «حماس» بیانیه‌ای را در خصوص وضعیت اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی صادر کرد. این جنبش به رژیم صهیونیستی درباره تداوم اقدامات خصمانه علیه اسرا هشدار داد.

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه خود آورده است: ما تحولات در زندان‌های رژیم صهیونیستی را از نزدیک دنبال می‌کنیم. ما اقدامات تنش زای اشغالگران علیه اسرای فلسطینی را تحت نظر داریم.

این جنبش همچنین در بیانیه خود تأکید کرده است: ملت فلسطین هرگز در برابر جنایت‌های اشغالگران علیه اسرا سکوت نخواهند کرد. بدون شک، صهیونیست‌ها تاوان اقدامات خصمانه با اسرا را پس خواهند داد.