شهر خبر

آثار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با تخفیف ۵۰ درصدی عرضه می‌شود


آثار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با تخفیف 50 درصدی عرضه می‌شود

مجتبی اخلاقی گفت: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با توجه به گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نظر دارد آثار خود را با تخفیف ۵۰ درصدی به نیروهای سپاه پاسداران ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس،، مجتبی اخلاقی مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس از تخفیف 50 درصدی آثار این مرکز به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با توجه به چهل و یکمین سالروز شروع جنگ تحمیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نظر دارد آثار خود را برای نیروهای سپاه پاسداران با ارائه کد تخفیف 14000631 ارائه کند.

وی افزود: نیروهای سپاه پاسداران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به آدرس www.shop.hdrdc.ir و با ارائه این کد (14000631) از تخفیف 50 درصدی برخوردار شوند.

مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با تأکید بر اینکه همه آثار مرکز شامل این تخفیف است، اظهار کرد: این کد تخفیفی در بازه زمانی 31 شهریورماه لغایت دهم مهرماه 1400 اعتبار دارد و علاقه‌مندان به حوزه دفاع مقدس می‌توانند از این فرصت برای تهیه آثار موردنظر خود اقدام کنند.

کتاب , هفته دفاع مقدس , دفاع مقدس ,

انتهای پیام/