شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#علی دایی

دستیار سابق علی دایی سرمربی تیم ملی کنیا شد

انگین فیرات دستیار نام آشنای علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی کنیا انتخاب شد.

دستیار سابق علی دایی سرمربی تیم ملی کنیا شد
خبرورزشی -

بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال کنیا کندی اودیامبو و ویلیام مولویا به او در این امر کمک خواهند کرد. جریم اونیانگو نیز مربی جدید دروازه بانان خواهد شد. پیش ازاین یاکوب گوست سرمربی تیم ملی کنیا بود که بعد  از استعفاء، انگین فیرات به این سمت برگزیده شد. انگین فیرات پیش از این نزدیک به دو سال هدایت تیم ملی مولداوی را برعهده داشت. 

انگین فیرات در لیگ برتر ایران در تیم های سایپا – گسترش فولاد و هم چنین سپاهان سابقه حضور دارد و زمانی که علی دایی سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت انگین فیرات حاضر شد به عنوان دستیار علی دایی را در هدایت تیم ملی فوتبال ایران همراهی کند. فیرات بعد از اینکه به عنوان سرمربی تیم ملی کنیا برگزیده شد در مصاحبه ای کوتاه گفت: من اطمینان دارم که می‌توانیم نتیجه مثبتی را  در این رقابت های انتخابی به دست آوریم. 

هم چنین نیک موندوا، رئیس فدراسیون فوتبال کنیا بعد از انتخاب انگین فیرات به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور خطاب به خبرنگاران گفت: ما تحت تأثیر حرفه ای بودن او قرار گرفته ایم. او یکی از بهترین های ترکیه است و ما می خواهیم در راه صعود به جام جهانی قطر با او همکاری کنیم.