شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#تهران بزرگ

دندانپزشک قلابی در مطبش بازداشت شد


دندانپزشک قلابی در مطبش بازداشت شد

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از دندانپزشک قلابی خبر داد که اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی بصورت غیرقانونی به شهروندان می‌کرد و مبالغ هنگفتی را نیز از این راه بدست می‌آورد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ نادر مرادی با اعلام خبر بازداشت دندانپزشک قلابی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال دریافت خبری درباره فعالیت فردی با مدارک پزشکی جعلی در حوالی محله مسعودیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس  قرار گرفت. 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم با اجاره مطب به وسیله مهر طبابت و شماره نظام پزشکی جعلی اقدام به ارائه خدمات دندان‌پزشکی به صورت غیرقانونی به شهروندان می‌کرده و مبالغ هنگفتی را نیز از این راه به دست آورده است.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس بلافاصله با  انجام هماهنگی قضائی، به همراه نماینده شبکه بهداشت به مطب مورد نظر در حوالی مسعودیه  اعزام شده و در یک اقدام پلیسی وی را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم با اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: مطب مذکور بر اساس دستور قضائی پلمب شد.

انتهای پیام/