شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال

طارمی: اوبلاک در بازی با اتلتیکو روی من مرتکب خطای پنالتی شد


طارمی: اوبلاک در بازی با اتلتیکو روی من مرتکب خطای پنالتی شد

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو اعتقاد دارد که در بازی با اتلتیکومادرید روی او خطای پنالتی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی طارمی که در پیروزی 5 بر صفر خانگی شب گذشته (یکشنبه) پورتو مقابل موریرنزه در هفته ششم لیگ برتر پرتغال موفق به ثمر رساندن دو گل شد و به شاگردان سرجیو کونسیسائو کمک کرد تا به رده سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کنند، گفت: به ثمر رساندن این گل‌ها برای من و البته پورتو خوب بود چون بازی را بردیم. نیاز به این گل‌ها دارم و امیدوارم در ادامه گل‌های بیشتری بتوانم به ثمر برسانم.

وی در خصوص گل مردودش در تساوی بدون گل پورتو در خانه اتلتیکومادرید در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: پیش از هر چیز فکر می‌کنم که قبل از گل شدن توپ، روی من خطای پنالتی توسط دروازه‌بان اتلیتکومادرید (یان اوبلاک) صورت گرفت و این کاملاً واضح بود. با این حال آن بازی در گذشته مانده و تمرکز ما همیشه روی چیزهایی است که در پیش داریم. بازی رفت با اتلتیکو خوب بود و اعتماد به نفس زیادی به ما برای ادامه کار داد و در بازی بعدی سعی می‌کنیم نسبت به بازی قبلی عملکرد بهتری داشته باشیم.

مهاجم ایرانی پورتو در خصوص انتخاب هم‌تیمی 21 ساله‌اش به عنوان بهترین بازیکن زمین در این دیدار خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم که فابیو ویرا چه بازیکن باکیفیت و خوبی است. او در این بازی سه پاس‌گل ساخت و تنها به خاطر سه پاس‌گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب نشد چون فابیو بازی خیلی خوبی از خود ارائه داد، تهاجمی بود و هر کاری که می‌توانست در زمین انجام داد.

 

انتهای پیام/