شهرخبر

بنا به گفته وکیل کمیته اسرای فلسطینی؛

اسیر فلسطینی زندان جلبوع مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته است

اسیر فلسطینی زندان جلبوع مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته است

وکیل «ایهم کمامجی» اسیر فلسطینی زندان جلبوع رژیم اشغالگر نسبت به ضرب و شتم شدید وی به دست زندانبانان صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وکیل «ایهم کمامجی» اسیر فلسطینی در بند زندان رژیم صهیونیستی از ضرب و شتم شدید وی توسط زندانبانان اسرائیلی خبر داد.

بر اساس این گزارش، کمامجی که پس از فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع در اراضی اشغالی بار دیگر بازداشت و به این زندان بازگردانده شد، بدست نظامیان صهیونیست مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

به گفته وکیل وی، کمامجی پیش از این هم در خلال تلاش برای ورود به منطقه جنین در کرانه باختری توسط اشغالگران مورد هدف گلوله قرار گرفته بود.

گفتنی است که پیشتر این اسیر فلسطینی در گفتگو با وکیل خود تأکید کرده بود: «وقتی وارد جنین شدم گویی در بهشت بودم.می‌خواستم به آرامگاه مادرم بروم، اما نگذاشتند».

لازم به ذکر است که امروز (یکشنبه) جلسه محاکمه کمامجی به همراه دیگر اسیر فلسطینی، نفیعات، در دادگاه رژیم اشغالگر صهیونیستی برگزار شد.

همزمان با برگزاری جلسه دادگاه، تعداد قابل توجهی از مردم فلسطین مقابل زندان‌های رژیم صهیونیستی تجمع کرده و با در دست گرفتن پلاکاردهایی حمایت خود را از اسرای فلسطینی اعلام کردند.