شهر خبر

بهترین ماشین زیر ۳۰۰ میلیون

مدت‌هاست که طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه‌های خودروساز ایرانی متوقف شده است و هیچ اطلاعات دقیقی هم در دست نیست که از چه زمانی امکان خرید خودرو اقساطی میسر خواهد شد.

بهترین ماشین زیر ۳۰۰ میلیون

به گزارش منیبان، تندر ۹۰ از آن خودروهایی است که در وصفش می‌توان گفت، هرچه خوبان همه دارند، او تنها دارد!

زیبایی ظاهری، در کنار کابین جادار، ایمنی مناسب، تجهیزات رفاهی مطلوب و پیشرانه قدرتمند سبب شده است تا این خودرو برای عده زیادی محبوب باشد.

مصرف سوخت تندر ۹۰ پایین است و استهلاک کم آن نیز از مزایای این خودرو محسوب می‌شود.

تندر ۹۰ بازار دست دوم خوبی هم دارد و هر زمان که به پول احتیاج داشتید و یا قصد تعویض  آن را داشتید، به‌راحتی می‌توانید به وجه نقد تبدیلش کنید.

امکان خرید این خودرو هم ‌اکنون در قالب طرح فروش اقساطی ایران خودرو از سوی سایا خودرو فراهم شده است.

 

  • پژو ۲۰۷ دنده‌ای

پژو از همان ۴ دهه قبل که پایش را به ایران گذاشت تا همین امروز که این مقاله در حال نگارش است، همواره یکی از محبوب‌ترین برند‌های خودرو نزد مردم کشورمان بوده است.

محصولات شرکت فرانسوی پژو که توسط مهندسان ایران خودرو، بومی‌سازی و عرضه شد، همواره رکورد خرید اقساطی خودرو را جابجا کرده است و پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷، پژو پارس و پژو ۲۰۰۸ در انواع تیپ و مدل‌ها از این جمله‌اند.

پژو ۲۰۷ با یک موتور TU5 قدرتمند، شتاب بالا و بدنه‌ای جذاب و جوان‌پسند یک انتخاب عالی برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو است.

ایمنی مناسب، تجهیزات رفاهی مطلوب و خدمات پس از فروش گسترده، سبب شده است تا این شیر فرانسوی‌الاصل یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید اقساطی خودرو زیر ۳۰۰ میلیون تومان باشد.

وبگردی