شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

باشگاه استقلال: نهادهای نظارتی با «ارتش مجازی» برخورد کنند

باشگاه استقلال: نهادهای نظارتی با «ارتش مجازی» برخورد کنند

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: «ارتش مجازی» با تزریق مالی از سوی برخی افراد به مدیران سالم استقلال توهین می‌کند و من از نهادهای نظارتی درخواست می‌کنم که با افراد متخلف‌ برخورد کنند.

به گزارش مشرق، «ناصر فریاد شیران» امروز (یکشنبه) در گفت‌وگویی در محل ساختمان باشگاه استقلال اظهار داشت: احمد مددی دیروز پس از جلسه‌ای که با وزیر ورزش و جوانان داشت به طور رسمی از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا کرد. اینکه استعفای مددی مورد قبول واقع شده است یا خیر موضوعی است که من هنوز از آن بی‌اطلاع هستم.

وی افزود: فروش و انتقال مهدی قایدی اتفاق بزرگی بود و بالاترین مبلغ قرارداد انتقال یک بازیکن ایرانی به خارج از کشور بود. من به نوبه خودم به هیات مدیره و مددی تبریک می گویم. خیلی از مشکلات مالی از فروش قایدی مانند تمام دنیا حل شد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: زمانی که مددی به سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شد به واسطه بدهی مدیران گذشته شرایط سختی داشت اما با نظارت نهادهای نظارتی حامی مالی مناسبی را انتخاب کرد که بخش عمده‌ای از مشکلات را حل کرد.

فریاد شیران تصریح کرد: افرادی هستند که از لوگوی باشگاه استقلال سوءاستفاده می‌کنند، ارتش مجازی از سوی افرادی تزریق مالی می‌شوند تا به مدیران سالم استقلال فحاشی کنند. متاسفانه تجمعاتی که می‌بینید، کاملا در اتاق‌های فکر هماهنگ شده است و می‌توانم بگویم بعضی از اعضای هیات مدیره سابق در این کار دخالت دارند و در اتاق‌های سیاه و تاریک، برای استقلال نقشه می کشند. ایشان چرا باید این صحبت را انجام بدهد؟ خب پس ارتش مجازی چیست؟

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از این افراد شماره‌ مدیران باشگاه را در اختیار هواداران قرار داده‌اند تا به آنها بی احترامی کرده و این تاسف‌ برانگیز است. مهدی عبدیان مدتی آمد و ۲ میلیارد و نیم پول داد. اما صدها هزار میلیارد به خاطر برند شرکتش منفعت برده است. محمد نادری باید در کارخانه عبدیان قرارداد ببندد؟ شما امروز شاهد بودید، یک بازیکن به هتل یا کارخانه یا شورای شهر رفت تا قرارداد ببندد؟ همه برای امضای قرارداد اینجا آمدند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در پایان گفت: من از نهادهای نظارتی درخواست می‌کنم که به این بی اخلاقی‌ها ورود کرده و با افراد متخلف‌ برخورد کنند تا این رفتارهای ناپسند ادامه پیدا نکند.

منبع: ایرنا