شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#وزارت اطلاعات#استقلال

فریادشیران معاون باشگاه استقلال:

درود به شرف محمود فکری/ تلفنی فحش ناموسی می‌دهند/ سپاه و وزارت اطلاعات ماموریت بدهند ارتش فحاش را دستگیر می‌کنم/ آن خواننده فحاش رپ چه کاره است

معاون باشگاه استقلال گفت: اگر وزارت اطلاعات به من مأموریت بدهد یک هفته‌ای ارتش فحاش و مجازی را دستگیر می‌کنم.

درود به شرف محمود فکری/ تلفنی فحش ناموسی می‌دهند/ سپاه و وزارت اطلاعات ماموریت بدهند ارتش فحاش را دستگیر می‌کنم/ آن خواننده فحاش رپ چه کاره است
خبرورزشی -

ناصر فریادشیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مددی مدیرعامل باشگاه استقلال روز دوشنبه جلسه‌ای با سجادی وزیر ورزش داشت و استعفای خود را به صورت کتبی در اختیار هیأت مدیره و وزیر ورزش گذاشت تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

وی در مورد اینکه ظاهراً استعفای مددی مورد پذیرش قرار نگرفته است، عنوان کرد: نمی‌دانم این مسئله را در صفحات مجازی زیاد دیده‌ام ولی از منبع موثق نشنیده‌ام اما خبر استعفای مددی را سایت وزارت ورزش و سایت باشگاه استقلال منتشر نکردند و من از این موضوع که استعفا مورد پذیرش قرار نگرفته است بی‌اطلاع هستم.

معاون باشگاه استقلال در مورد تعیین تکلیف مدیریت باشگاه گفت: از زمانی که مددی انتخاب شد بار سنگین بدهی‌های گذشته روی دوش ایشان بود. مطالبات استراماچونی، شفر، جباروف، دیاباته و میلیچ باقی مانده بود. با حضور نهادهای نظارتی جناب مددی اقدام به اسپانسری به نام های‌وب کرد که این اسپانسر سالی ۸۰ میلیارد پرداخت می‌کرد و تاکنون ۱۰۵ میلیارد پرداخت شده که بیش از تعهداتش است.

فریادشیران در خصوص دلیل حضور امروز سیاوش یزدانی در باشگاه استقلال گفت: سؤال بعدی!

وی در مورد اینکه آیا مشکلی وجود داشت که این بازیکن به باشگاه آمد، عنوان کرد: اگر مشکلی باشد به شما می‌گویم.

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه با فرهاد مجیدی در تماس هستید و آیا تمرینات استقلال از فردا آغاز خواهد شد یا نه، گفت: بله، فردا تمرین برگزار می‌شود و اختلافی هم با کادر فنی وجود ندارد. اختلاف‌ها در پیچ‌های فیک هواداری یا همان ارتش مجازی است. 

فریاد شیران در مورد فروش مهدی قائدی و اینکه آیا بهتر نبود این بازیکن در استقلال حفظ می‌شود، خاطرنشان کرد: فروش انتقال قائدی اتفاق میمون و بزرگی بود و بالاترین مبلغ قرارداد یک بازیکن ایرانی به خارج از کشور بود. به نوبه خودم به هیأت مدیره و مددی بابت این انتقال تبریک می‌گویم. خیلی از باشگاه‌های بزرگ دنیا چنین کاری می‌کنند و این انتقال مورد تأیید سرمربی بود به قائدی هم به خاطر درخشش و گل‌هایی که دیشب زد تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه مبلغ هزینه‌های اردوی استقلال در امارات کمتر از مبلغ عنوان شده بوده است، گفت:‌ این مسائل حواشی است و صحت ندارد. مددی خودش قرارداد بست بهترین هتل و محل تمرین و هواپیمای چارتر در نظر گرفته شد و در گذشته فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ داده باشد.

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه استعفای مددی قبول می‌شود یا نه، گفت: این مسئله در حیطه اختیارات وزیر ورزش و هیأت مدیره است.

فریادشیران در مورد اینکه موضوع استعفا برای آرام شدن جو و تجمع دیروز مقابل وزارت ورزش بوده است، اظهار داشت: این تجمع هم مثل سایر تجمع با ارتش سایبری انجام شده که از برند استقلال استفاده می‌کنند، تبلیغات می‌گیرند و چنین کارهایی را می‌کنند. همه آنها را جمع کنید ۲۰-۳۰ نفر نمی‌شوند. این افراد از برند باشگاه سوءاستفاده می‌کنند و علیه مدیریت سالم باشگاه کارهای غیراخلاقی انجام می‌دهند و فحاشی می‌کنند. من خودم در آکادمی باشگاه استقلال حضور داشته‌ام یک پیچ به نام آکادمی باشگاه استقلال بود که مدام از من ایراد می‌گرفت که چرا فلان بازیکن را جذب نمی‌کنید، چرا فلان بازیکن را ول کردید و من به آنها می‌گفتم شما چه کسی هستید آیا مجوز ارشاد را دارید و آیا  باشگاه مجوزی به شما داده‌ است که آنها می‌گفتند ما خودمان هواداریم و خودمان مجوزیم. باشگاه از این پیچ‌ها شکایت کرد. پیچ‌هایی که علیه باشگاه مطلب منتشر می‌کردند و منافع مالی دارند و شارژ مالی می‌شوند. این تجمعات که می‌بینید هماهنگ شده است. در اتاق فکرهایی که برخی از اعضای هیأت مدیره سابق باشگاه در آن دخالت دارند انجام می‌شود. در اتاق‌های سیاه و تاریک برای استقلال نقشه می‌کشند. 

وی در مورد اینکه ملکیان گفته بود بعد از بازی با الهلال یک مهاجم حرفه‌ای جذب می‌شود اما بازیکنی جذب استقلال نشد، گفت: آقای شیمبا در فهرست مجیدی بود. چهار جلسه‌ هم با مدیر برنامه‌های ایشان داشتیم او هنوز به ایران نیامده است اما فولاد مبلغ خود را بالا برد و حضورش در استقلال منتفی شد.

معاون باشگاه استقلال در مورد مسائل حاشیه‌ای که ایجاد شده و استوری که فرشید اسماعیلی بازیکن استقلال نسبت به صحبت‌های مددی در شبکه ۵ منتشر کرده عنوان کرد: مددی و اعضای هیأت مدیره باشگاه ریشه‌ بازیکن سالاری را در استقلال می‌خشکانند اگر ارتش مجازی بگذارد. مددی خدمات و رزومه‌اش باید دیده شود. پنجره باشگاه استقلال بسته بود و نیاز به پول داشتیم تا همان دروازه‌بان و بازیکنان دیگر جذب شوند. اتفاقات خوبی رخ داد. مطالبات شفر، دیاباته و میلیچ پرداخت شد، مطالبات نامجو مطلق، حاجیلو و تبریزی هم پرداخت شد. چند بازیکن و مربی دیگر هم طلب داشتند مجتبی جباری و حیدری هم طلب‌هایشان را گرفتند. این مطالبات مربوط به سال‌های گذشته بود. جباری و خسرو حیدری چه سالی در استقلال بازی می‌کردند؟

وی ادامه داد: تبریزی همین دو فصل پیش اینجا بود، اتفاق خوب جذب اسپانسر بود. آقای میری و های‌وب سالی ۸۰ میلیارد تومان پول تزریق کردند. میری ۱۰۵ میلیارد تومان پول تزریق کرده از طرف مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه از ایشان تشکر می‌کنم. خیلی از مشکلات برطرف شد. در مورد بدهی‌ استراماچونی هم وکیل گرفته‌ایم که وکلا کارشان را انجام می‌دهند. ایشان از باشگاه شکایت کرده اما وکلای ما هم مشغول کار هستند تا همان اصل مبلغ قرارداد را پرداخت کنیم.

فریاد شیران در مورد اینکه هجمه علیه استقلال را ناشی از چه چیزی می‌بینید، عنوان کرد: شما الحمدالله اینجا حضور فیزیکی دارید و کار رسانه‌ای می‌کنید. اما آدم‌هایی که می‌آیند و تجمع می‌کنند تکراری هستند. پول می‌گیرند که اینجا می‌آیند. چه کسی آنها را می‌فرستد. همان حرکتی که علیه پرویز مظلومی در فرودگاه شد را دیدید من با دیدن آن صحنه گریه کردم. قبلاً در سکوها بوقچی بودند که بعدها اسم خود را لیدر گذاشتند، آنها تصمیم می‌گرفتند که به فلان مربی فحاشی کنند. در باشگاه خیلی خوب استقلال حتی به حجازی هم رحم نکردند به پور حیدری هم رحم نکردند. هواداران به هوش باشید و گوش کنید من با قلعه‌نویی زاویه دارم اما به ایشان هم با آن همه قهرمانی‌ها رحم نشد. علیه منصوریان و فکری هم شعار دادند. به فکری حیا کن و رها کن گفتند، این باشگاه دارد سامان مالی می‌گیرد. اگر مددی در مدیریت باشگاه استقلال به خودش ۱۹ می‌دهد من به او ۲۰ می‌دهم. 

وی با اشاره به مصاحبه یکی از اعضای سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: حجت نظری علیه مددی مصاحبه کرد و گفت؛ می‌خواستیم مددی را اخراج کنیم چون شفاف‌سازی مالی نداشت؛ آقای نظری آیا شما بچه تهران هستید که عضو شورای شهر تهران شده‌اید؟ بهتر است سکوت کنید. عبدیان، نامداری و توفیقی بحث‌هایی را مطرح کردند. توفیقی که ۲۰ کت و شلوار داشت و ساعت ۳ صبح با بازیکنان عکس می‌انداخت. این همه به این تیم انرژی منفی وارد می‌شود با همه این شرایط می‌خواهید این تیم نتیجه بگیرد؟ از ۹ صبح تا ساعت ۸ شب در باشگاه هستیم نه من بلکه همه عوامل باشگاه و کارکنان شریف باشگاه، همه در این باشگاه زحمت می‌کشند. من دو قهرمانی در آکادمی استقلال آورده ام سه دربی را در رده‌های پایه برده‌ام اما با ارتش مجازی و فحاش چه کردند؟ درود به شرف محمود فکری که برای اولین‌بار واژه ارتش فحاش را به کار برد. برخی پیشکسوتان هم انتقاد می‌کنند که صحبت‌هایشان محترم است. اما من نمی‌دانم در کجای دنیا مدیرعامل سابق یک باشگاه سر تمرین می‌رود آن هم با برخی از پیشکسوتان که علیه مدیریت استقلال صحبت کرده‌اند مگر اینکه سهامدار باشد. علیه خود من ۳۲ نفر مصاحبه کردند. 

معاون باشگاه استقلال ادامه داد: اعضای هیأت مدیره مدام علیه فریاد شیران صحبت کردند، عبدیان پلاستیک‌فروش ۲ ساعت تمام علیه من صحبت کرده است. عضو هیأت مدیره‌ای که ابتدا به عنوان هیأت امنای آکادمی وارد باشگاه استقلال شده بود. یا آن نابودگر استقلال سعادتمند که قراردادهای نجومی برای باشگاه استقلال بست و باشگاه را به این حالت درآورد. نامداری، عبدیان و توفیقی استوری‌های علیه مدیریت باشگاه می‌گذارند

فریاد شیران در مورد اینکه به کار بردن لفظ پلاستیک‌فروش به حواشی اضافه می‌کند، عنوان کرد: بله، ایشان ۲.۵ میلیارد پول به باشگاه استقلال داده و چند برابرش سود برده است و از برند استقلال سود برده است. نادری در کارخانه او قرارداد بست آیا اکنون یک بازیکن در کارخانه یا شورای شهر قرارداد می‌بندد؟ همه آنها به استقلال می‌آیند زیرا باشگاه استقلال حرمت دارد و در این باشگاه قرارداد می‌بندند. باشگاه استقلال از همه باشگاه‌های ایرانی قدیمی‌تر است. فکر می‌کنم سابقه راه‌آهن و استقلال یکسان است. به ارتش مجازی پول تزریق می‌شود. محمود بابایی چه کاره است که ۶۰۰ میلیون تومان برای تولید محتوا می‌دهد او که علنی دارد این حرف را می‌زند.

وی تصریح کرد: دیگر آپشن‌های قرارداد مانند گلزنی، کلین‌شیت، پنالتی و پاس گل وجود ندارد. هر بازیکن براساس حضورش در میدان و عملکردش پول دریافت می‌کند. برخی از این افراد علیه باشگاه، مدیریت و حتی علیه نظام استوری می‌گذارند. 

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه چقدر فکر می‌کند این آخرین مصاحبه او در این سمت است، اظهار داشت:‌ من نیامده‌ام که بمانم، من سرباز استقلال هستم و تا زمانی که باشم برای استقلال سربازی می‌کنم. هر آمدنی رفتنی دارد اما آقای مددی خیلی تنها بود. هیأت مدیره در گذشته به او خیلی فشار آورد اما سلطانی‌فر وزیر سابق ورزش از او حمایت کرد و سجادی وزیر کنونی ورزش هم تصمیم قاطعی می‌گیرد. باشگاه استقلال به دور از ارتش فحاش مجازی به آرامش می‌رسد. تمام مشکلات باشگاه استقلال ارتش فحاش مجازی است. از سپاه پاسداران، پلیس امنیت، پلیس فتا می‌خواهم با آنها مقابله کنند. ۲۰-۳۰ نفر هم بیشتر نیستند. چند نفر آنها خارج از کشور هستند و برخی از آنها هم در داخل ایران حضور دارند. اینها منافع مالی دارند که بین مدیریت و کادر فنی و بازیکن با بازیکن اختلاف بیندازند.

وی خاطرنشان کرد: آنها از اختلاف باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال سود مالی می‌برند. هواداران هوشیار باشند اینکه علیه من، ملکیان و مددی جوسازی شود به خاطر این است که سالم و باشرف کار می‌کنیم. گناه من و مددی چیست؟ چرا شماره من را در فضای مجازی منتشر می‌کنند و به من تلفنی فحش ناموسی داده می‌شود. علیه مدیریت باشگاه، کادر فنی و ... جوسازی می‌کنند. نیروهای امنیتی ما ریگی تروریست را در هواپیما دستگیر کردند و به ایران آوردند. برخورد با این افراد ارتش مجازی برای سربازان گمنام امام زمان کاری ندارد. اگر وزارت اطلاعات به من مأموریت بدهد یک هفته‌ای آنها را دستگیر می‌کنم. آن خواننده رپ چه کاره است که فحش ناموس به باشگاه می‌دهد.