شهرخبر

غافلگیری قاچاقچی تریاک در عملیات ضربتی پلیس

شناسایی 70 کیلو تریاک در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف ۷۰ کیلوگرم تریاک در عملیات شبانگاهی پلیس پایتخت خبر داد و گفت: در این عملیات یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه‌ای مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق، عبدالوهاب حسنوند گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایت و گزارش مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از شهرهای جنوبی کشور تهیه و در مخفیگاه خود در حومه شهر تهران دپو کرده است.

حسنوند تصریح کرد: به دنبال این موضوع و تعیین مختصات دقیق مخفیگاه متهم پرونده، پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی از ماموران مواد مخدر به محل اعزام و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری این تبهکار حرفه‌ای آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، موفق به دستگیری قاچاقچی مورد نظر شده و در ادامه عملیات با جستجوی مخفیگاه نامبرده ۷۰ کیلوگرم تریاک از محل کشف کردند.
 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم ضمن پذیرش جرم خود، پس از انجام تحقیقات تکمیلی به همراه پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
منبع: میزان