شهرخبر

برگزاری نمایش محیطی راویان مقاومت با موضوع دفاع مقدس در ایوان انتظار


برگزاری نمایش محیطی راویان مقاومت با موضوع دفاع مقدس در ایوان انتظار

نمایش محیطی راویان مقاومت با موضوع دفاع مقدس در ایوان انتظار میدان حضرت ولی‌عصر(عج) اجرا می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید مجتبی تقوی‌نژاد معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس  اظهار کرد: برنامه‌های با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی و هنری در متروی تهران اجرا می‌شود.

وی در تشریح این برنامه‌ها افزود: به منظور ایجاد فضای بصری مناسب تمام ایستگاه‌ها و قطارهای مترو با کتیبه‌های فرهنگی "روایت عاشقی" شامل تصاویر رزمندگان اسلام و بخشی از وصیت‌نامه  شهدای گرانقدر فضاسازی می‌شود. همچنین گذرگاه‌های فرهنگی مترو مسافران شهر زیرزمینی را به تماشای نمایشگاه‌های عکس و پوستر "گنج و جنگ"،  "صحیفه" و نیز"ایستاده در باد" با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس دعوت می‌کند. 

تقوی‌نژاد ادامه داد: با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و با حضور گروه‌های هنری نمایش محیطی راویان مقاومت با موضوع دفاع مقدس از 31 شهریورماه الی 6 مهرماه در ایوان انتظار میدان حضرت ولی‌عصر(عج) اجرا می‌شود.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به تولیدات سمعی و بصری و نیز فضای مجازی تصریح کرد: برنامه‌های تولید شده در قالب موشن‌گرافی با عناوین "کجایند مردان بی‌ادعا"، "نقش زنان در دفاع مقدس"، "ما قوی هستیم" و "ارتش قهرمان" به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق نمایشگرهای ایستگاه‌های مترو و همچنین ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در قالب پادکست رادیویی در تمام ایستگاه‌های متروی تهران پخش می‌شود. در بخش فضای مجازی و از طریق صفحه معاونت فرهنگی مترو نیز محتوای روزانه به موضوع هفته دفاع مقدس در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

گفتنی است ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در متروی تهران از 31 شهریورماه الی 6 مهرماه 1400 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/