شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازی‌های آسیایی#ملی‌پوش

حضور بانوی رکابزن ایرانی در ۵ رویداد جهانی/ پرتوآذر: هدفم کسب مدال در بازی‌های آسیایی است


حضور بانوی رکابزن ایرانی در 5 رویداد جهانی/ پرتوآذر: هدفم کسب مدال در بازی‌های آسیایی است

بانوی ملی‌پوش دوچرخه‌سواری کشورمان با اشاره به حضور در پنج رویداد جهانی طی یک ماه گذشته، هدفش را کسب مدال در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ عنوان کرد.

فرانک پرتوآذر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضورش در رویدادهای بین‌المللی طی یک ماه گذشته اظهار داشت:  35 روز قبل در تور جهانی به میزبانی سوئیس شرکت کردم. من در این رویداد در کنار نماینده‌ای از سوئیس رکاب زدم و در مرحله اول در رده دوم، در مرحله سوم در رده سوم قرار گرفتم. پس از آن به دلیل کسالتی که داشتم، انصراف دادم و در مرحله پنجم نیز شرکت نکردم.

وی افزود: مسابقات قهرمانی جهان در بخش کراس کانتری به میزبانی ایتالیا، رویداد دومی بود که در آن رقابت کردم و در رده پنجاه‌وسوم قرار گرفتم که با توجه به نتایج سال‌های قبل، پیشرفت خوبی داشتم. در ادامه راهی سوئیس شدم و در کاپ جهانی شرکت کردم که شصت‌ودوم شدم. شاید رتبه‌ام خوب نباشد، اما با توجه به اینکه همه کارها را خودم انجام دادم و همین مسئله نیز عملکردم را تحت تاثیر قرار داده بود، از نتیجه‌ام راضی بودم.

بانوی رکابزن ایران ادامه داد: هفته قبل به مسابقات WORLD CUP در آلمان دعوت شدم که به صورت حذفی برگزار شد و توانستم در رده پنجم قرار بگیرم. کسب این رتبه در حالی بود که قهرمان جهان در کنارم بود و اینکه در کنار او توانستم این سکو را کسب کنم، اتفاق بزرگی بود. پس از آن نیز در رویداد SHORT TRACK در همان کشور آلمان شرکت کردم و سوم شدم و این، آخرین رقابتم در اروپا بود.

پرتوآذر درباره حمایت‌ها از او برای حضور در مسابقات برون مرزی خاطر نشان کرد: برنامه حضورم در این مسابقات از دوران سرپرستی فدراسیون انجام شد. پس از انتخاب رئیس جدید هم صحبت‌هایی انجام دادیم و قول دادند که حمایت‌های لازم را انجام بدهند. من به دنبال پیشرفت هستم و به همین دلیل باید در رویدادهای مختلف با حریفان قدرتمند رقابت کنم تا سطح فنی‌ام را بالا ببرم.

وی گفت: هدف‌گذاری‌ام کسب مدال در بازی‌های آسیایی 2022 چین است و همه تلاشم را می‌کنم تا به این هدف برسم. البته به حمایت و کمک مسئولان فدراسیون و ورزش کشور نیاز دارم. مدال در بازی‌های آسیایی اهمیت زیادی برای کاروان ایران دارد و امیدوارم بتوانم با کسب مدال، کمک کوچکی به ارتقای رتبه کاروان داشته باشم.

 

انتهای پیام/