شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#حجازی#استقلال#منصور پورحیدری

حجازی و پورحیدری هم «حیا کن، رها کن» شنیدند

هواداران قدیمی‌تر استقلال حتماً به یاد دارند که در این تیم امثال ناصر حجازی و منصور پورحیدری هم در ورزشگاه‌ها شعار معروف «حیا کن، رها کن» را شنیدند!

ناصر حجازی و منصور پورحیدری
خبرورزشی -

این روزها در فضای مجازی و در تجمعات عده ای از هواداران استقلال به امثال پرویز مظلومی، سیروس دین‌محمدی و محمود فکری توهین می‌شود. این در حالی است که آنها سابقه بسیار زیادی در استقلال دارند و حتی یکی مثل محمود فکری رکورددار بازی در این تیم است.

 هواداران قدیمی‌تر استقلال حتماً به یاد دارند که در این تیم امثال ناصر حجازی و منصور پورحیدری هم در ورزشگاه‌ها شعار معروف حیاکن، رها کن را شنیدند! اگر نقبی به تاریخ بزنید می‌بینید که اتفاقات امروز اصلاً عجیب نیست و مسبوق به سابقه است. البته هیچ ایرادی ندارد که هواداران یک تیم از مربی تیمشان انتقاد کنند اما این انتقادها باید از سر دلسوزی برای تیم و البته محترمانه باشد.

شاید خیلی از انتقادهایی که به حجازی و پورحیدری می‌شد هم درست بود اما حرف ما این است که به هیچ پیشکسوتی نباید توهین شود به خصوص کسانی مثل مظلومی، دین‌محمدی و فکری که سال‌های سال برای استقلال زحمت کشیدند و عرق ریختند.

اگر امروز به آنها توهین می‌شود فردا نوبت دیگران است. در همین ماجرای گلزنی مهدی قایدی برای الاهلی شاهد بودیم که باز هم عده‌ای از هواداران استقلال به بازیکن سابق خود توهین کرده و نوشتند چرا قایدی به امارات رفته است در حالی که به فرض خود فرهاد مجیدی هم بیش از ۸ سال در امارات بازی کرده بود و ستاره‌هایی چون جواد نکونام، علی دایی و علی کریمی‌هم سابقه بازی در لیگ این کشور را دارند.