شهرخبر

پایان شرارت‌های ۴ مرد مسلح در ایرانشهر

فرماندار زرند خبر داد؛ مهار آتش سوزی کارخانه فولاد/ حادثه بدون انفجار و تلفات جانی

۴ شرور مسلح که به اتهام سرقت مسلحانه، قدرت نمایی و درگیری‌های شدید تحت تعقیب پلیس بودند با پیگیری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح این پرونده گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ایرانشهر با اشراف اطلاعاتی خود چهار شرور مسلح را که با شرارت‌های سریالی باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان در سطح شهرستان شده بودند شناسایی کردند و دستگیری آنها را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با توجه نامعلوم بودن محل پاتوق و اختفای این اشرار تلاش گسترده‌ای برای به دام انداختن آنها آغاز شد. تلاش پلیس برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه در نتیجه یک سری تحقیقات گسترده، مخفیگاه این اشرار در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در نهایت صبح جمعه گذشته مأموران پلیس امنیت عمومی و یگان امداد شهرستان در قالب چند تیم عملیاتی پاتوق این اشرار را محاصره و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر چهار نفر آنها را دستگیر کردند. از مخفیگاه متهمان دو قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد. حمل سلاح گرم، سرقت مسلحانه، قدرت‌نمایی با سلاح، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری‌های متعدد منجر به جرح با شهروندان، از جمله شرارت‌های این باند است که در دستگاه‌های قضایی و امنیتی به ثبت رسیده است.

منبع: روزنامه ایران