شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

پیام پاشازاده به مجیدی

فرهاد! خواهش می‌کنم برگرد به ایران/ حضورم در استقلال ریسک بود/ بازیکن اگر آرامش نداشته باشد شب قبل از بازی نمی‌تواند بخوابد

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: هر سال در ابتدای فصل این بلا را سر استقلال می‌آورند و زمان را از دست می‌دهیم.

مهدی پاشازاده
خبرورزشی -

مهدی پاشازاده که به طور ناگهانی از احمد مددی مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال حکم گرفت در مصاحبه ای سعی کرد هواداران و فرهاد مجیدی را دعوت به آرامش کند:

*احمد مددی استعفا داده و قرار است امروز در باره این مورد تصمیم‌گیری شود. برخی مسائل در چند روز اخیر به وجود آمد و مددی چنین تصمیمی داشت. روز گذشته چنین اتفاقی افتاد.

*تصمیم‌گیری‌های اشتباه از سال‌های قبل گرفته شده و این مشکلات پشت سر هم جمع شدند و به جای بغرنجی رسیده‌اند. شاید اگر ۸ سال قبل چنین اتفاقی رخ می‌داد، هواداران تا این اندازه عصبانی، ناراحت و دلگیر نمی‌شدند. آنها حق دارند، اما مسائل فعلی فقط مربوط به این چند ماه نیست.

*شاید در تیم رقیب اختلافاتشان بیشتر از ما باشد اما سیاست‌مدارانه رفتار کرده و از همدیگر حمایت می‌کنند. من از هر مربی که به استقلال آمد حمایت کردم. از وینفرد شفر، امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی که سرمایه باشگاه استقلال است و گفتم به عنوان یک جوان اجازه بدهید کار کند تا محمود فکری، علیرضا منصوریان که زمان وی هم سر تمرینات می‌رفتم و از آندره استراماچونی حمایت کردم. در این موضوع ضعیف هستیم.

*از هواداران استقلال خواهش می‌کنم برخی رفتارهایی که در شان استقلال نیست انجام ندهند. از هر کسی می‌خواهند حمایت کنند زیرا حق‌شان است و در این مورد مشکلی نیست، اما قرار دادن پیشکسوت مقابل طرفدار، طرفدار مقابل پیشکسوت و باشگاه مقابل طرفدار چیزی است که دشمنان ما می‌خواهند تا از این طریق استقلال ضعیف شود. منطقی است که هوادار خواسته‌هایی داشته باشد. وجود اختلافات هم طبیعی است، اما نباید این گونه روبروی هم قرار بگیریم. خیلی بد است مسائل استقلال به رسانه‌ها کشیده شده و هتاکی شود.

پیام پاشازاده به مجیدی؛ فرهاد! خواهش می کنم برگرد ایران!/ بازیکن اگر آرامش نداشته باشد شب قبل از بازی نمی تواند بخوابد

*افرادی مانند مرحوم ناصر حجازی و منصور پورحیدری الگوهای ما بودند. در زمان آن دو بزرگوار هیچ وقت این اتفاقات رخ نمی‌داد، زیرا هر کسی جایگاهش را می‌دانست. خواهش می‌کنم این اتفاقات را مدیریت کرده و خواسته خود را منطقی بگوییم.

*از مجیدی خواهش می‌کنم به تهران بیاید و در تمرینات تیمش حاضر شود تا وقت را از دست ندهیم، این موضوع خیلی مهم است. هنوز مجیدی به ایران نیامده است. اختلافات وجود دارد، اما می‌توان نشست و منطقی صحبت کرد تا به هم کمک کنیم و اختلافات حل شود. تفاوتی هم ندارد سمتی داشته باشیم یا نداشته باشیم. اگر می‌گوییم همه چیز هوادار است به خاطر هواداران باید گذشت کنیم. سرمربی، کادر فنی و هر کس دیگر به عنوان ارکان اصلی تیم و باشگاه باید بیایند و کار خود را انجام بدهند.

*قرار شده تصمیم‌گیری از وزارت ورزش باشد، اما امیدوارم هر چه زودتر چنین اتفاقی بیفتد. هر کسی هم بیاید دست کم برای جمع‌آوری اطلاعات و صحبت به مشاورانش برای رسیدن به جمع‌بندی نهایی به چند روز نیاز به زمان دارد و همه این موارد به ضرر تیم است.

*یک روز قبل از بازی با الهلال پست معاونت ورزشی باشگاه را به من دادند و پس از آن مسابقه هم تاکنون مجیدی به ایران نیامده است تا نشستی داشته باشیم، اما امیدوارم بتوانیم به هم کمک کنیم تا هواداران شاد شوند.

*هر بازیکنی شرایط خاص خودش را دارد. اسماعیلی بازیکن بسیار توانمندی است و در این موضوع شک نداریم، حتی روزی که پنالتی را به بیرون زد از وی حمایت کردم و گفتم ایرادی ندارد، زیرا این اتفاق برای بهترین بازیکنان دنیا هم می‌افتد، اما باشگاه چارچوب انضباطی را هم تعیین کرده و تمام ارکان استقلال باید به این چارچوب متعهد باشند.

*منِ سرمربی بدون آرامش نمی‌توانم درست ارنج کرده و روی حریف تمرکز کنم تا ببینم ایرادش کجاست و کجا باید تعویض کنم. منِ بازیکن اگر آرامش نداشته باشم شاید شب قبل از بازی نتوانم درست استراحت کرده و بخوابم. با رقم خوردن برخی حواشی تمرکز سرمربی و بازیکن از ۱۰۰ به ۵۰ می‌آید و در این حالت چه انتظاری دارید.

*حضورم در استقلال ریسک بود اما به این باشگاه نیامده‌ام تا معاون باشگاه باشم. این پست مهم و حساس در کل دنیا تعریف شده و یکی از ایرادهای استقلال در این چند سال نداشتن همین پست بوده است.