شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

وزیر اسیر جوسازی مجازی نشد/تیر مدعیان مدیرعاملی استقلال به سنگ خورد!

تحرکات برخی افراد برای به دست آوردن سمت مدیرعاملی استقلال بی‌فایده بود.

وزیر اسیر جوسازی مجازی نشد/تیر مدعیان مدیرعاملی استقلال به سنگ خورد!

به گزارش منیبان؛ مدتهاست صحبت از ایجاد تغییر در استقلال است. تقریبا می‌توان گفت از همان روزهای نخست حضور احمد مددی در استقلال به عنوان مدیرعامل هواداران استقلال مقابل این انتخاب جبهه گرفتند.حواشی متعدد استقلال در دوران مدیریت مددی باعث شد هواداران این تیم بارها مقابل وزارت ورزش و حتی مجلس دست به تجمع بزنند چون از نظر آنها استقلال روزهای تاریکی را در دوران مدیریت احمد مددی سپری می‌کرد.

بعد از حذف استقلال از آسیا آن هم در شرایطی که اغلب ستاره‌های فصل گذشته این تیم در نقل‌وانتقالات جدا شدند، آتش اختلافات داخلی در این تیم را شعله‌ور کرد. این بار فرهاد مجیدی سکوت کرده بود‌ اما مددی در اقدامی دور از انتظار در یک‌ مصاحبه تلویزیونی به حاشیه‌های استقلال دامن زد و حتی در لفافه از تغییر کادرفنی خبر داد. اتفاقی که استقلالی‌ها هرگز آن را برنمی‌تابیدند. اگرچه تیم محبوب‌شان با فرهاد مجیدی نه جام گرفت نه به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد اما آنها به حمایت از مجیدی برخاستند و شدیدترین موضع‌ها را علیه مدیریت و شخص مددی گرفتند.

بحث جدایی مددی از استقلال بعد از انتخاب حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش جدی‌تر شد. از همان روزهای نخست حضور سجادی در ساختمان سئول برخی مدیران ناکارآمد و ناموفق سابق استقلال که کارنامه ضعیفی هم دارند تحرکات خود را در دنیای مجازی آغاز کردند. حتی برخی از اعضای سابق هیات مدیره استقلال و افراد متمولی که مدعی هستند بی هیچ چشم داشتی برای استقلال خرج می‌کنند با برخی تحرکات در تلگرام و اینستاگرام قصد رسیدن به صندلی مدیریت استقلال را داشتند اما وزیر ورزش با انتخاب نکردن این افراد به عنوان مدیرعامل استقلال نشان داد قرار نیست اسیر جوسازی‌های مجازی شود و مدیرعامل بعدی استقلال را براساس کارنامه مدیریتی و برنامه ای که فرد مورد نظر برای اداره استقلال ارایه می‌دهد انتخاب خواهد کرد.

بااین حساب می‌توان گفت تیر آقایان به خطا خورد و تحرکات ناشیانه‌شان در فضای مجازی بی‌فایده ماند!

آنها با استفاده از 

وبگردی