فرهاد کوچک زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط نساجی در آستانه شروع دوباره فصل فوتبالی اظهار داشت: ما تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم و در اردوی سرعین برنامه های مان را طبق روال طی کردیم. در حال حاضر در دوران آماده سازی به سر می بریم. در این دوران طبیعی است که بدن بازیکنان با افت روبرو شود اما با چنین شرایطی ترجیح دادیم بازی های دوستانه خوبی را پشت سر بگذاریم تا بدن تیم به اصطلاح شلاق بخورد.

او درخصوص برنامه های باشگاه نساجی در فصل نقل و انتقالات تابستانی تاکید کرد: مدیران در این زمینه تلاش های خوبی را داشته اند و بازیکنان جوان و خوبی را جذب کرده اند و امیدواریم بتوانیم با نفرات جدید و قدیمی مان بتوانیم نتایج و شرایط خوبی را در این فصل رقم بزنیم.

سرپرست نساجی با تاکید بر این که در فصل قبل برخی شرایط از جمله تغییرات کادرفنی و بازیکنان در نتایج و عملکرد این تیم شد و در نهایت فصل را با ساکت الهامی با نتایج خوب به پایان رساندیم. به هر حال تلاش ما این است که در فصل پیش رو شرایط بهتری را رقم بزنیم و بتوانیم فصل را با رتبه تک رقمی به پایان برسانیم.

او در مورد زمان شروع لیگ بیست و یکم تصریح کرد: امیداوریم بازی ها طبق زمان بندی اعلام شده، برگزار شود تا تیم های که تمرینات خود را به موقع آغاز کرده اند، از این بابت متضرر نشود. 

کوچک زاده در خصوص زمین چمن ورزشگاه قائمشهر برای انجام بازی های خانگی نساجی در فصل پیش رو خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی قائمشهر در حال ترمیم است و این چمن جمع شده است و شنیده ام در روزهای اخیر بازسازی ورزشگاه سرعت بیشتری گرفته است و فکر می کنم حداکثر تا نیم فصل آماده بهره برداری شود. 3