به گزارش برنا؛ کارلو آنچلوتی از زمانی که روی نیمکت رئال مادرید نشسته عملکرد خوبی بر جای گذاشته. او البته با زیدان تفاوت‌های زیادی دارد.

نشریه مارکا در گزارشی 5 تفاوت مهم این 2 را تا این لحظه بررسی کرده است.

ایمان به وینیسیوس

وینیسیوس زیر نظر زیدان کم و بیش به بازی گرفته می‌شد اما آنچلوتی آن قدر به او ایمان دارد که به عنوان بازیکن اصلی او را در ترکیب قرار می‌دهد. این بازیکن 21 ساله در حال گذراندن تعطیلات بود که آنچلوتی اعلان کرد به او نیاز دارد. چه با حضور امباپه و چه بدون حضورش.

ساختار دفاعی زیدان

زیدان در آخرین فصل خود در مادرید تیم خوبی در زمینه کارهای دفاعی داشت. حالا اما آنچلوتی (که او هم ذهنیتی هجومی دارد) نیاز دارد تا روی ساختار دفاعی تیمش  کار کند. تیم زیدان به آن اندازه هجومی نبود و به حریف هم کم فرصت می‌داد. آنچلوتی حالا اندکی مالکیت توپ را فدای موقعیت سازی کرده است.

معجزه مربی بدنساز

زیدان در اولین دوره حضورش آنتونیو پیونتوس را به عنوان مربی بدنساز استخدام کرد که تاثیر زیادی در موفقیت رئالی‌ها داشت. پس از حضور دوباره زیدان،‌ پینتوس از رئال جدا شده بود و حالا آنچلوتی دوباره این مربی را جذب کرده. مسئله‌ای که باعث پویایی و نشاط رئالی‌ها در زمین شده است.

سیاست پیر و جوان

زیدان همیشه به بازیکنان قدیمی رئال مادرید احترام می‌گذاشت. چیزی که با سیاست‌های خود باشگاه در تضاد بود. حالا البته آنچلوتی تصمیم گرفته به بازیکنان جوان بهای بیشتری بدهد. او حتی در بازی مقابل سلتاویگو به میگوئل گوتیرز بازی داد.

مورد متفاوت گرت بیل

زیدان در بازگشت خود به رئال مادرید تصمیم گرفته بود به هیچ وجه گرت بیل را در ترکیب بازی ندهد اما آنچلوتی به بیل یک فرصت دوباره داد. حالا البته بیل مصدوم شده اما باید دید در ادامه رابطه سرمربی ایتالیایی با این بازیکن ولزی چه خواهد شد.