شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی#امارات#رسانه‌ها

واکنش به اتهام تخلفات مالی در دبی/ این وصله‌ها به مجیدی و باشگاه استقلال نمی‌چسبد

موجی از شایعات درباره هزینه‌های باشگاه استقلال در امارات و احتمال وجود تخلفات مالی این تیم در رسانه‌ها مطرح شده است که یکی از مسئولان استقلال به آن واکنش نشان داد.

واکنش به اتهام تخلفات مالی در دبی/ این وصله‌ها به مجیدی و باشگاه استقلال نمی‌چسبد
خبرورزشی -

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی در واکنش به انتشار شایعاتی درباره هزینه سنگین ۲۵۰ هزار دلاری برای اردوی امارات همه گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با تخلفات مالی را بی پایه و اساس خواند و شایعات مطرح شده را تکذیب کرد.

وی افزود: فقط ۵۰ هزار دلار از مبلغ ۲۵۰ هزار دلاری که آقای مددی در رابطه با هزینه های اردوی دبی به آن اشاره کرده به گابریله پین مربی ایتالیایی پرداخت شد که خود بخش مهمی از این مبلغ را در بر می گیرد.

این فرد مطلع افزود: آنهایی که با سر زدن به سایت هتل روتانا دبی هزینه اقامت یک شب در اتاق دو تخته این هتل را تخمین زده اند نمی‌دانند که این هزینه برای یک تیم که ۵۱ اتاق برای ۹ شب با لاندری کامل پرداخته اصلاً قابل قیاس نیست. این دوران زمان عادی نیست که بازیکنان را در اتاق دوتخته بخوابانیم. ما برای تک تک نفرات کاروان، اتاق یک تخته رزرو کرده بودیم.

وی خاطرنشان ساخت: علاوه بر این، ما میزبان بودیم و باید هزینه پذیرایی و اسکان تیم الهلال، تیم داوری، ناظران و هیأت اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم پرداخت می کردیم. به اینها اضافه کنید هزینه اتوبوس و ترانسفر از ورزشگاه به هتل و بالعکس. اجاره زمین تمرین برای الهلال هم بخش دیگری از این هزینه‌ها بود.

این فرد آگاه از ریز مخارج باشگاه در دبی یادآور شد: طی این مدت تقریباً یک روز در میان اعضای تیم تست کرونا می‌دادند که هزینه هر بار تست ۱۶۰ درهم بود. فقط ۲۴ ساعت قبل از بازی هزینه تست ۱۶۰ نفر از اعضای دو تیم و هیئت اجرایی و ناظر داوری از سوی باشگاه استقلال پرداخت شده است.

این منبع مطلع گفت: آنهایی که معتقدند ۲۵۰۰۰۰ دلار برای همه این اقدامات مبلغی زیاد بوده باید بدانند اگر مدیریت هزینه صحیح در صرف پول تن‎خواه پرداخت شده از سوی باشگاه نبود باید مبلغی بیش از اینها برای چنین میزبانی، فرسنگ‌ها دورتر از خاک کشورمان پرداخت می‌شد.

این مسئول باشگاه در واکنش به برخی شایعات مبنی بر اینکه برخی اتهام زده اند برادران مجیدی در این موضوع دخل و تصرفی داشته‌اند، توضیح داد: فرهاد و فرزاد مجیدی در این مدت هیچ کاری به کار مسایل مالی نداشتند و تنها مسائل مربوط به تیم و تمرینات را زیر نظر گرفته بودند و این قبیل تهمت‌ها نه منطقی است و نه منصفانه.