شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ قهرمانان آسیا#واقعیت

الهلال به این دلیل از لیگ قهرمانان آسیا حذف نمی‌شود

خبر حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا نمی‌تواند واقعیت داشته باشد.

الهلال به این دلیل از لیگ قهرمانان آسیا حذف نمی‌شود
خبرورزشی -

 بعد از اینکه خبرنگار ایتالیایی در توئیتر خود خبر داد که الهلال به دلیل تخلفاتی که علیه سباستین جووینکو هافبک ایتالیایی سابقش انجام داده ممکن است از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با جرائم سنگینی از جمله کنار گذاشتن از لیگ قهرمانان آسیا مواجه شود فضای مجازی و خیلی از فوتبالی ها با این خبرنگار همراه شدند و پیش از فیفا در مورد باشگاه عربستانی تصمیم گرفتند و گفتند حذف الهلال قطعی است در حالی که این طور نخواهد بود.

اگر خطای باشگاه الهلال در مورد برخورد با سباستین محرز شود کسر امتیاز، پرداخت جریمه مالی، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و سقوط به دسته پایین تر در لیگ عربستان در انتظار این تیم خواهد بود و این طور نخواهد شد که از جدول لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود. تازه تخلفات شدیدتر زمانی اعمال می شود که باشگاه الهلال برای بار چندم تخلف مشابهی را مرتکب شده باشد.

تخلفات مشابهی پیش‌تر از سوی تیم های ایرانی صورت گرفته است اما هیچگاه از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته نشدند. نمونه اش در پرونده مهدی طارمی رخ داد. در حالی که باشگاه پرسپولیس علم به این داشت که این بازیکن با باشگاه ترکیه ای قرارداد امضا کرده است با او قرارداد بست و در نهایت پنجره تیم پرسپولیس بسته شد. در خصوص الهلال هم به نظر می رسد این اتفاق رخ خواهد داد.

تنها به یک دلیل ممکن است تیم الهلال از جدول بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود که دست به جعل و فریبکاری زده باشد که در مورد بازیکن ایتالیایی این اتفاق صورت نگرفته است.

پیش‌تر تیم النصر هم مدعی شده بود تیم پرسپولیس بازیکنی را در خارج از زمان نقل و انتقالات به ترکیب اضافه کرده است و از جدول بازی‌ها کنار گذاشته می شود. در حالی هم اکنون شاهد حضور پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی فصل جدید هستیم و هنوز این پرونده منجر به صدور رای نشده است.

بنابراین دیدار پرسپولیس در برابر الهلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی است.