شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#هواداران پرسپولیس

خبر شوکه کننده برای هواداران پرسپولیس درباره بازی سوپرجام ؛ همه چیز خراب شد!

سهیل مهدی : با توجه به فشردگی تقویم فوتبالی پیش رو برگزاری دیدار سوپرجام فعلاً انجام شدنی نیست

فشردگی بازی های تیم ملی، آغاز بازی های لیگ و حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده اند تا برگزاری دیدار سوپرجام فعلا غیرممکن باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تمهیدات لازم را برای شرایط پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر در نظر گرفته‌ایم ولی انجام سوپرجام قبل از شروع لیگ تقریباً غیرممکن است.

کارشناسان فوتبالی با صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از سازمان لیگ درخواست کردند با برگزاری دیدار سوپرجام بین پرسپولیس و فولاد خوزستان، تنها نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان را در شرایط مسابقه قرار دهند تا این تیم با آمادگی بهتری به مرحله یک‌ چهارم نهایی گام بگذارد.

سهیل مهدی در گفتگو با خبر ورزشی درباره برنامه ریزی سازمان لیگ برای انجام مسابقه سوپرجام اظهار داشت:

با توجه به حضور تیم ها در اردوی بدنسازی پیش فصل و همچنین برگزاری دو بازی تیم ملی در مهر ماه در تاریخ های ۱۵ و ۲۲ مهر مقابل امارات و کره جنوبی که البته لازمه آن تشکیل اردوی تیم ملی برای حضور هرچه پرقدرت تر در این رقابت هاست، امکان برگزاری سوپرجام نیست.

وی افزود:

دو تیم فولاد و پرسپولیس هم در این مدت در فصل بدنسازی هستند بنابراین با توجه به فاصله کم باقی مانده بین آخرین بازی تیم ملی و شروع مسابقات لیگ برتر باید با مسئولان هر دو تیم پرسپولیس و فولاد صحبت کنیم و نظر آنها را هم بدانیم. اما در شرایط کلی با توجه به فشردگی تقویم فوتبالی پیش رو این امکان وجود ندارد و سوپرجام به همین خاطر فعلاً انجام شدنی نیست.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برنامه هفته اول مسابقات لیگ برتر و غیبت احتمالی پرسپولیس توضیح داد:

با توجه به اینکه پرسپولیس در تاریخ ۲۴ مهر باید در مرحله یک چهارم نهایی به میدان برود دو حالت بیشتر مقابل ما قرار نمی گیرد. با توجه به اینکه پرسپولیس تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است و متاسفانه دو نماینده شایسته دیگر کشورمان از رسیدن به این مرحله بازماندند، اگر پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی برسد شرایط برای برگزاری مسابقه این تیم در هفته اول مسابقات متفاوت خواهد شد و اگر حالت دیگر این موضوع را در نظر بگیریم شاید بتوان در هفته اول مسابقه پرسپولیس را هم برگزار کرد.

مهدی خاطرنشان کرد:

ما همه تمهیدات لازم برای صعود یا عدم صعود احتمالی پرسپولیس را در جدول مسابقات لیگ برتر در نظر گرفته‌ایم که البته امیدواریم نماینده کشورمان به نیمه نهایی صعود کند. اما در هر صورت ما آمادگی هر تغییر و تحولی در برنامه مسابقات را داریم. ضمن اینکه باید دید کشور میزبان چه شرایط خاصی را با توجه به بیماری کرونا و پروتکل های بهداشتی برای سفر پرسپولیس و یا خروج از این کشور در نظر می‌گیرد که اینها همگی در تعیین دقیق برنامه تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی