شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مدارس#بازگشایی مدارس#کودک و نوجوان

برنامه‌های ویژه شبکه دو برای برای بازگشایی مدارس


برنامه‌های ویژه شبکه دو برای برای بازگشایی مدارس

گروه کودک و نوجوان شبکه دو در مناسبت‌های پیش رو هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس برنامه‌های خود را به صورت ویژه‌ای روانه آنتن می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه کودک «دست کی‌ بالا» به مناسبت 27 شهریور روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت شهریار، همچنین به مناسب بازگشایی مدارس و 1 مهر به صورت ویژه‌ای روانه آنتن خواهد شد.

این برنامه که تماشای ماجراهای دو عروسک به نام زاغک و توتک در کنار عمو بهروز با حضور محمدرضا بهروز، شنیدن قصه توسط گیتی خانم با حضور گیتی خامنه، تحرک داشتن، بازی و آموزش بخش هایی از آن را تشکیل می‌دهد به تهیه‌کنندگی سیدمحسن مناجاتی روزهای زوج ساعت 10 صبح روانه آنتن می‌شود.

برنامه «با ما بیا» به تهیه‌کنندگی سیدمجتبی ظریفیان و کارگردانی آزیتا رضایی نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس داستان‌هایی مرتبط را برای رده سنی خردسال آماده کرده است. این برنامه پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت 15 پخش می‌شود.

همچنین برنامه پربیننده «کافه بازی» به تهیه‌کنندگی ماجد بازرگان که نگاهی تخصصی به بازی‌های روز دنیا، صنعت گیم و بازی‌سازهای ایرانی دارد به مناسبت هفته دفاع مقدس در کنار بخش‌های متعدد برنامه از یک بازی‌ساز موفق ایرانی در این برنامه میزبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/