شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انگلیس#انگلستان

فروش مغازه‌ها در انگلیس برای چهارمین ماه متوالی کاهش یافت


فروش مغازه‌ها در انگلیس برای چهارمین ماه متوالی کاهش یافت

فروش مغازه‌ها یا به عبارت دیگر میزان خرده فروشی در انگلستان برای چهارمین ماه متوالی در ماه اوت کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بی بی سی، فروش مغازه‌ها یا به عبارت دیگر میزان خرده فروشی در انگلستان برای چهارمین ماه متوالی در ماه اوت کاهش یافت.

به گفته مرکز ملی آمار بریتانیا (ONS)، خرده فروشی در انگلیس پس از کاهش 2.8 درصدی در ماه ژوئیه طی ماه اوت 0.9 درصد کاهش یافت.

فروش فروشگاه های مواد غذایی در این کشور 1.2 درصد کاهش یافت اما به گفته مرکز ملی آمار، این کاهش با حذف محدودیت های اغذیه فروشی ها که منجر به غذا خوردن بیشتر افراد در خارج از خانه شده، مرتبط است.

بر اساس این گزارش، تحلیلگران می گویند کمبود نیروی کار و اختلال در زنجیره تامین به فروش ضربه زده است.

سارا کولز، تحلیلگر امور مالی در مؤسسهHargreaves Lansdown ، می گوید که خریداران و مغازه ها "در ماه اوت با کمبود مواجه شده اند.

وی همچنین گفت: پر نگه داشتن قفسه ها یک نبرد واقعی بود، به ویژه برای فروشگاه های زنجیره ای، و این یکی از دلایلی است که ما در ماه اوت کمتر در این فروشگاه ها هزینه کردیم.

این تحلیلگر افزود: سوپر مارکت ها برای ادامه جریان زنجیره های تامین با یکدیگر درگیر بودند، اما قدرت خرده فروشان به این معنی بود که آنها توانستند تامین کنندگان جایگزین را پیدا کنند تا ما بتوانیم سبد خرید خود را پر کنیم.

به گفته مرکز ملی آمار بریتانیا، یک نظرسنجی که زنجیره های تامین بخش خرده فروشی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است، نشان می دهد که 6.5 درصد از همه مشاغل خرده فروشی گفته اند که در دو هفته گذشته قادر به تهیه مواد، کالاها یا خدمات مورد نیاز از داخل بریتانیا نیستند.

بر اساس این نظرسنجی، فروشگاه های زنجیره ای بیشترین آسیب را از این اختلال (18.2 درصد) و فروشگاه های پوشاک (11.1 درصد) دیده اند.

انتهای پیام/