شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز / تداوم روند نگران کننده ارزش معاملات

در بورس امروز امروز معامله‌گرها ۱۹۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری پارس آریان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۷.۷درصد از کل سهام آلومراد معامله شد.

اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۹۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «آریان»، «شستا»، «شپنا»، «فولاد» و «وملی» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل ۱۹۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری پارس آریان دست به دست شد، سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش ۱۶۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۶۶۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۶۲۵میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۷.۷درصد از کل سهام آلومراد (فمراد) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۱۹درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در پنج سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۸نماد نخست اختصاص داشت.

1 (2)

2 (2)