شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اورژانس#فوریت

تبریک دکتر زالی به مناسبت فرا رسیدن روز اورژانس و فوریت های پزشکی+ متن

تبریک دکتر زالی به مناسبت فرا رسیدن روز اورژانس و فوریت های پزشکی+ متن

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی فرا رسیدن روز اورژانس و فوریت های پزشکی را تبریک گفت.

به گزارش بهداشت نیوز، در پیام تبریک دکتر علیرضا زالی آمده است:

« روز ۲۶ شهریور ماه، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از زحمات ارزشمند تلاشگران فوریتهای پزشکی و اورژانس که فعالیت بدون وقفه آنان در طول شبانه روز، گرما و سرما و شرایط سخت، باعث ایجاد آرامش در میان شهروندان جامعه می شود.

اکنون که در عرصه جهانی نیاز به نوآوری و ابتکار در بسترهای مختلف خدمات اورژانس بیش از هر زمان حس می شود، خوشبختانه اورژانس کشور با تقویت روحیه و افزایش توان تخصصی نیروهای خود و همچنین از طریق بهره گیری از تکنولوژی های ارتباطی برای درمان های لحظه ای و فوری و بروز رسانی ناوگان انتقال بیمار در عرصه نوآوری و ابتکار پیشگام بوده است.

تلاشگران فوریت‌های پزشکی که از قهرمانان یکه تاز خط مقدم نظام سلامت در ارایه خدمات فوریتی به بیماران و مصدومان به شمار می روند، با شیوع بیماری کرونا نیز در راه مبارزه با این بیماری عالم گیر دوشادوش سایر عزیزان در عرصه بهداشت و درمان با مسئولیت پذیری و نوع دوستی مثال زدنی افتخار آفرینی کردند.

فرارسیدن روز فوریتهای پزشکی و اورژانس ۱۱۵ را به تمامی پرسنل شاغل در این حرفه به ویژه همکاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که در جای جای شهرستان های استان تهران علی رغم همه چالش ها و دشواری ها همواره حافظ جان هموطنان بوده اند، تبریک عرض نموده و از خداوند منان سعادت، سلامت و توفیق روزافزون آنان را خواستارم.

دکتر علیرضا زالی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران»