شهر خبر

سهرابیان: مربیان جوان به کادرفنی تزریق می‌شود/ باید خود را برای بازی‌های آسیایی هانگژو آماده کنیم


سهرابیان: مربیان جوان به کادرفنی تزریق می‌شود/ باید خود را برای بازی‌های آسیایی هانگژو آماده کنیم

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: امیدوارم قایقرانان در مسابقات کشوری نمایش خوبی داشته باشند و بهترین‌ها بتوانند به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری مسابقات کانوپولوی قهرمانی کشور، اظهار داشت: پس از وقفه‌ای که در فرآیند برگزاری مسابقات افتاده بود، بالاخره با کسب مجوز از ستاد مبارزه با کرونا توانستیم مسابقات را شروع کنیم. از فردا نیز مسابقات کشوری آبهای آرام آغاز خواهد شد.



وی در ادامه افزود:  اولین موضوع مهم در برگزاری مسابقات کانوپولو  این بود که این رقابت‌ها بدون هیچ‌گونه درگیری و اعتراضی بود و همه تیم‌ها با اخلاق بودند. مورد دیگر این بود که این  تعداد حضور تیم‌ها و استقبال بی‌سابقه بود و تیم‌ها آمده بودند تا در یک رقابت دوستانه خود را محک بزنند. بعلاوه این مسابقات با همکاری هیئت تهران و در دو زمین برگزار شد و به صورت زنده از اینستاگرام فدراسیون پخش شد.

رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: امیدوارم قایقرانان در مسابقات کشوری نمایش خوبی داشته باشند و بهترین‌ها بتوانند به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند و‌ خود را برای بازی‌های آسیایی هانگژو آماده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در کادر فنی تیم ملی تغییراتی ایجاد خواهد شد، گفت: مطمئنا نفراتی را به کادر فنی تزریق می‌کنیم تا به سرمربیان کمک کنند. داشته‌های ما در بخش مربی ناچیز است از جوانان استفاده می کنیم تا وارد کادر فنی شوند و‌ تجربه کسب کنند. باید منتظر حضور جوانان به عنوان مربی، دستیار و بدنساز در تیم‌های ملی قایقرانی باشیم.

سهرابیان در پاسخ به این سوال که آیا تا قبل از بازی‌های آسیایی می‌توانیم انتظار حضور قایقرانان در مسابقات جهانی را بیش از گذشته داشته باشیم، یادآوری کرد: ورزشکارانی که پیش‌بینی می‌شود در مسابقات به فینال A و B راه پیدا می‌کنند، به مسابقات اعزام می‌شوند. امیدوارم غیر از عادل مجللی و‌ نبی‌رضایی نفرات دیگری هم باشند که بتوانند به این شرایط برسند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که پس باید منتظر اعزام‌های بیشتری به مسابقات جهانی باشیم، گفت: رکورد‌های بچه‌ها برای اعزام در کمیته فنی رصد می‌شود و تصمیم‌گیری خواهد شد. برای اعزام‌ نفرات سهم بنده کمترین است و تنها حضور فکری دارم و در نهایت کمیته فنی اظهار نظر می‌کند.

وی در خصوص آخرین وضعیت ترخیص قایق‌های روئینگ تاکید کرد: بعد از مدت‌ها بالاخره مجوز ترخیص قایق‌ها گرفته شد و در حال بارگیری است. باید بگویم که طلسم خارج شدن  قایق‌ها از گمرک شکسته شد.

انتهای پیام/