شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#نمایندگان مجلس

آخرین اخبار از جلسات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس

برنا/ رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: طی هفته های گذشته هیات نظارت بر رفتار نمایندگان جلسات متعددی را برگزار کرده است، برخی پرونده ها را مورد بررسی قرار دادیم و بسیاری از آنها را در راستای ایفای نقش نمایندگی تشخیص دادیم.

آخرین اخبار از جلسات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«موسی غضنفر آبادی»، نماینده مردم بم و سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، در گفت و گو با برنا در رابطه با جلسات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: طی هفته های گذشته هیات نظارت بر رفتار نمایندگان جلسات متعددی را برگزار کرده است، برخی پرونده ها را مورد بررسی قرار دادیم و بسیاری از آنها را در راستای ایفای نقش نمایندگی تشخیص دادیم، در پاسخ به استعلام دادگاه ها مبنی بر آنکه اظهار نظر یک نماینده در راستای ایفای وظایف نمایندگی است یا خیر، هیات به این نتیجه رسید که اظهارات در راستای ایفای نقش نمایندگی است. پرونده خاصی برای رسیدگی در هیات وجود ندارد. 

او در ادامه در خصوص طرح اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: این طرح اصلاح قانون نظارت بر رفتار نماینده در کمیسیون آیین نامه به تصویب رسید و به زودی در صحن اعلام وصول می شود. از جمله موضوعات در این طرح بررسی از دست دادن صلاحیت نمایندگی توسط افراد است که بسیار محل بحث بود که مقرر کردیم این به شورای نگهبان ارجاع داده شود. 

غضنفر آبادی در پایان در رابطه با طرح شفافیت آرا گفت: این طرح هم به زودی به صحن ارجاع داده می شود.