«زهره سادات لاجوردی»، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون زنان مجلس یازدهم، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با دیدار اعضای فراکسیون زنان با رئیس قوه قضائیه گفت: در راستای بررسی دغدغه‌های فراکسیون زنان در حوزه حقوق زنان، جلسه را با اقای محسنی اژه ای برگزار کردیم. نمایندگان هر کدام نقطه نظرات خود را در حوزه زنان مطرح کردند و در موضوعاتی رئیس قوه قضاییه قول پیگیری و رفع برخی از مشکلات را دادند. 

او در ادامه گفت: در این دیدار بنده ضمن تقدیر از اقدامات ارزنده ایشان به بحث احصاى خلأهای قانونی در حوزه زنان و خانواده و پرهیز از اطاله زمان کارشناسی پرونده ها اشاره داشتم. همچنین در این دیدار مطرح کردم که در نظام جمهوری اسلامی ایران زندان محل تربیت و تحول است و باید از این فرصت در جهت بازپروری زندانی استفاده کرد.

لاجوردی گفت: از جمله سوالاتی که بنده از ایشان مطرح کردم لزوم بررسی منشور حقوق زنان بود و این که سیاست های این منشور تا چه حد اجرایی شده است؟ 

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: ضمن توجه به آنکه جرم انگاری های فراوان موجب تراکم زندانیان شده است باید به سمتی رفت که بسیاری از اختلافات با میانجیگری توسط خود مردم منجر به صلح و سازش شود. در مجموع این جلسه را بسیار مثبت ارزیابی می کنم.