به گزارش برنا؛ پیام صابریان سرپرست اورژانس کشور گفت: در تهران حدود ١٨ پایگاه واکسیناسیون داریم و در دانشگاه های علوم پزشکی نیز  ٢ تا ۴ پایگاه اورژانس را فعال کردیم.

او با بیان اینکه  فعلا پایگاه شبانه روزی اورژانس برای واکسیناسیون نداریم و ساعت کاری ما از ٨ صبح تا ٢١ است و اگر لازم باشد پایگاه ها شبانه روزی می شوند، افزود: در تهران ١٠ نقطه جانمایی کردیم که اگر لازم باشد می توانیم برای واکسیناسیون فعال کنیم همچنین ٢٨ نقطه دیگر در تهران را می توانیم فعال شود.

صابریان ادامه داد: خواهش داریم هموطنان ناشتا به مراکز واکسیناسیون نروند و بعد از واکسیناسیون مدت کوتاهی در مراکز بمانند و از فعالیت های سنگین خودداری کنند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: در سامانه وزارت بهداشت که نوبت دهی انجام می شود هموطنان می توانند پایگاه های اورژانس را انتخاب کنند و براساس زمان مشخص و روز مشخص به مراکز مراجعه کنندو

صابریان تصریح کرد: سرعت واکسیناسیون سرعت خوب است اما هموطنان باید رعایت کنند چرا که بعد از تزریق دز های واکسن، افراد ایمن نمی شوند و دو هفته برای این مدت لازم است تا آنتی بادی قابل قبولی در بدن افراد ایجاد شود.

انتهای پیام/