شهر خبر

کار جنجالی و عجیب پسر فقیر برای خرید حلقه ازدواج

مرد جوان که برای خرید حلقه نامزدی و خواستگاری از دختر مورد علاقه اش پول کافی نداشت، نقشه ی عجیبی کشید و آن را به سرعت عملی کرد.

کار جنجالی و عجیب پسر فقیر برای خرید حلقه ازدواج

به گزارش منیبان؛ پسر جوانی که اوضاع مالی خوبی نداشت، برای خرید حلقه ازدواج و خواستگاری از دختر مورد علاقه اش پول کافی نداشت به همین دلیل تصمیم گرفت تا از راه دیگری انگشتر طلای زیبایی که در طلا فروشی دیده بود تهیه کند، راهی که او را به دردسر انداخت.

پسر عاشق پیشه، مدتها پیش انگشتر زیبایی را در یکی از جواهر فروشی های شهر دیده بود و تصمیم داشت برای همسر آینده اش آن را خریداری کند و با دادن آن در لحظه خواستگاری، برای همیشه صحنه ای فراموش نشدنی برای او ثبت کرده باشد اما قیمت انگشتر بالا بود و او حتی پس از ماهها کار و پس انداز همچنان پول خرید این انگشتر را نداشت پس باید راه دیگری پیدا میکرد.

این جوان بریتانیایی یک روز تصمیم گرفت دل را به دریا زده و به طلا فروشی مد نظر برود. مثل هر مشتری دیگر از فروشنده خواست تا چند انگشتر که یکی از آنها، همان انگشتر مورد نظرش بود را بیاورد تا او از نزدیک آنها را دیده و یکی را خریداری کند.

وقتی روی میز شلوغ شد و چند انگشتر کنار هم چیده شد، پسر جوان برای پرت کردن حواس فروشنده از او خواست تا انگشتر دیگری که در پشت سر فروشنده قرار داشت برایش بیاورد. فروشنده برگشت تا انگشتر را برای مشتری بیاورد که پسر جوان در همان لحظه انگشتر مورد نظرش را از روی میز برداشته و به سرعت داخل دهانش قرار داده و آن را بلعید و به همین راحتی انگشتری که میخواست را بدست آورد.

اما ماجرا به این سادگی نبود چرا که تیز بینی و هوشیاری فروشنده همه چیز را خراب کرد. فروشنده در عرض چند ثانیه متوجه شد که یکی از انگشترها ناپدید شده اند و به مرد جوان گفت که آن را برگرداند اما جوان حقیقت را کتمان کرد تا اینکه با ورود پلیس به ماجرا و آژیر حساسیت دستگاه نصب شده در طلافروشی همه چیز را روشن کرد.

مرد جوان به اداره پلیس برده شد تا به روش طبیعی یا پزشکی، حلقه ی ربوده شده را به صاحبش پس دهد.

وبگردی