شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال

اسلامی‌خواه: مبارزه با مصدومیت آدم سرسخت می‌خواهد/ انگیزه زیادی دارم تا زحمات ربیعی را جبران کنم


اسلامی‌خواه: مبارزه با مصدومیت آدم سرسخت می‌خواهد/ انگیزه زیادی دارم تا زحمات ربیعی را جبران کنم

هافبک مصدوم تیم فوتبال مس رفسنجان گفت، انگیزه زیادی دارد تا در فصل آینده زحمات محمد ربیعی را جبران کند.

قائم اسلامی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت مصدومیتش، اظهار داشت: بیش از دو ماه است که از عمل جراحی من می‌گذرد و مراحل درمانی را به صورت منظم پشت سر می‌گذارم. امیدوارم که در اواسط نیم‌فصل اول بتوانم به میادین برگردم.

وی در ادامه در مورد مصدومیت سختی که با آن مواجه شد، تأکید کرد: الان شرایط نسبت به گذشته متفاوت است و با پیشرفت علم مراحل درمانی به خوبی جلو می‌رود. وقتی یک بازیکن مصدوم می‌شود نحوه برخورد با آن مصدومیت بسیار مهم است و برای مبارزه با این آسیب‌دیدگی‌ها باید سرسخت باشیم. در واقع مبارزه با چنین مصدومیت‌هایی آدم سرسخت می‌خواهد، آدمی که ذهن قوی داشته باشد و من هم این خصوصیات را دارم.

 

اسلامی‌خواه با تمجید از سرمربی مس رفسنجان، گفت: خیلی مواقع ممکن است که وقتی بازیکنی مصدوم می‌شود باشگاه یا کادر فنی به بازیکن پشت کنند، ولی من باید از زحمات محمد ربیعی تشکر کنم که در این مدت همیشه کنارم بود و مراحل درمانم را پیگیری می‌کرد. در ضمن از مدیران باشگاه هم کمال تشکر را دارم. تمام انگیزه من این است که دوباره به میادین برگردم و محبت و زحمات ربیعی را جبران کنم.

 وی در پایان تصریح کرد: مس در فصل آینده با هدایت محمد ربیعی تیم خوبی خواهد داشت و مطمئناً بهتر از فصل گذشته نتیجه خواهد گرفت. 

 انتهای پیام/