شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

ایگواین: در یک فصل ۲۶ گل برای رئال مادرید زدم اما باز هم راضی نبودند/ با مسی هم‌تیمی نخواهم شد و به تیم ملی برنمی‌گردم


ایگواین: در یک فصل 26 گل برای رئال مادرید زدم اما باز هم راضی نبودند/ با مسی هم‌تیمی نخواهم شد و به تیم ملی برنمی‌گردم

ستاره سابق تیم فوتبال رئال مادرید درباره روزهای حضورش در این تیم که مصادف با ورود ستاره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و کاکا بود، صحبت‌های جالبی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گونسالو ایگواین یکی از بازیکنان سابق رئال مادرید و جزو بدشانس‌های این تیم بود. درست زمانی که او در حال ارتقای آمار گلزنی‌اش در این تیم بود، فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال نسل جدید کهکشانی‌ها را با آوردن ستاره‌هایی مانند کریم بنزما، کریستیانو رونالدو  کاکا تشکیل داد و به این ترتیب ایگواین زیر سایه این ستاره‌ها قرار گرفت و خیلی طول نکشید که راهی ناپولی شد. در حالی که رونالدو در اولین سال حضورش رئال مادرید 27 گل به ثمر رساند، ایگواین 26 بر این تیم زد. با این حال آمار او نتوانست نظر سران باشگاه و کادر فنی را جلب کند.

ایگواین در مصاحبه‌ای که با سایت ESPN انجام داد، اظهار داشت: من با بنزما در رئال مادرید رقابتی بسیار سالم داشتم، اما هر دوی ما می‌بایست در بالاترین سطح بازی می‌کردیم. سالی که رونالدو آمد، او 27 گل زد و من 26 تا. در بازار آن سال کاکا و بنزما آمدند. آنجا بود که من از خودم پرسیدم دیگر چند تا گل بازید بزنم. وقتی کریم را می‌دیدم انگیزه می‌گرفتم که بهترین بازی‌های خودم را ارائه کنم و او هم وقتی مرا می‌دید همین‌طور بود. به نظر من کریم یک شماره 9 فوق‌العاده است.

ایگواین افزود: من در بدو ورودم به رئال مادرید قرار نبود به تیم اصلی این باشگاه بروم و آنها به من می‌گفتند باید در کاستیا (تیم دوم باشگاه رئال مادرید) بازی کنم. حتی ممکن بود که مرا قرض بدهند. یادم هست پدرم در هواپیما به من گفت: « تنها چیزی که از تو می‌خواهم این است که از چیزی نترسی. هرگز از چیزی نترس» و این جمله او همیشه با من ماند. زمانی که به آنجا رسیدیم من با تیم اول باشگاه تمرین کردم و در همان دومین جلسه فابیو کاپلو به من گفت که تو در کنار ما می‌مانی. سه چهار روز بعد هم من در جام حذفی اولین بازی‌ام را در تیم اصلی انجام دادم.  

 

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین تأکید کرد: انتظارش را نداشتم، حتی یک ذره. اصلاً انتظار نداشتم که بعد از شش ماه بازی در ریورپلاته به رئال مادرید بروم. انتظار داشتم حداقل دو سال در ریور بازی کنم، در لیبرتادورس بازی کنم و بعد از آنجا به اروپا بروم. ماندن در رئال مادرید برایم خیلی سخت بود. برای یک بازیکن 18 ساله تمرین در برنابئو خیلی سخت بود. من رؤیای بازی در اروپا را داشتم، اما فکر نمی‌کردم که چنین حرفه‌ای در آنجا داشته باشم.

ایگواین درباره بازگشتش به تیم ملی آرژانتین هم گفت: فکر نمی‌کنم که امکان داشته باشد به تیم ملی برگردم. چند سال است که بازی نکرده‌ام. ذهنم کاملاً از تیم ملی جدا شده است. الان در مقطعی دیگر از دوران بازیگری‌ام هستم و مدت زیادی به پایان آن نمانده است. الان چیزهای دیگری برایم مهم است و تیم ملی در حاشیه قرار دارد. الان تمام دنیا را با یک لبخند دخترم عوض نمی‌کنم.

یکی از اتفاقات جالبی که برای ایگواین پس از ترک یوونتوس در سال گذشته رخ داد همبازی شدن با برادرش بود. او در این باره گفت: هم‌تیمی شدن با برادرم نهایتش بود. فوتبال ما را از هم جدا کرد و دوباره به هم رساند. من و برادرم در یک شهر زندگی می‌کنم و برادرزاده‌ام بامزه‌ام.

آخرین موضوعی که ایگواین به آن اشاره داشت، آینده هموطنش لیونل مسی و احتمال ورود او به MLS، بود. او در این خصوص هم تأکید کرد: من هیچ تصوری از لئو و بازی کردن او در اینجا ندارم. از قرارداد من یک سال دیگر مانده و فکر می‌کنم که لئو با پاری‌سن‌ژرمن دو سه ساله بسته است. پس فکر نمی‌کنم که ما با هم همبازی شویم. البته باشگاه‌مان که او را می‌خواهد. ببینیم چه می‌شود. من بعد از این یک سال می‌خواهم استراحت کنم و از فوتبال دور خواهم شد.

انتهای پیام/