شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازیکنان

بازیکنان مدنظر سرخابی‌ها در اهواز!

2 بازیکنی که مدنظر استقلال و پرسپولیس بودند، دیروز در تمرینات فولاد حاضر شدند.

بازیکنان مدنظر سرخابی‌ها در اهواز!

به گزارش منیبان؛ لوسیانو پریرا و محمد آبشک دو گزینه تابستانی استقلال و پرسپولیس برای تقویت خط حمله و خط میانی تیم های خود بودند. شیمبا که فصل خوبی را در فولاد سپری کرده بود، پس از پایان قراردادش مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گرفت و سرمربی آبی ها تلاش زیادی برای جذب این بازیکن انجام داد.

مذاکرات استقلالی ها با شیمبا تا مراحل پیشرفته نیز طی شد و حتی گفته می شود قرارداد این بازیکن برای او نیز ارسال شد اما در نهایت و پس از تغییرات مدیریتی در فولاد و حضور حمیدرضا گرشاسبی و تلاش این مدیر سابقه دار، با تلاش های او و عبدالله ویسی سرمربی جدید فولادی ها، پریرا در فولاد ماندگار شد و قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

دیگر بازیکن فولاد که تا آستانه جدایی از این تیم پیش رفت، محمد آبشک است. این بازیکن که شخصا و به همراه مدیربرنامه هایش در ساختمان باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و مذاکراتی را نیز با جعفر سمیعی مدیرعامل سرخپوشان انجام داد، در نهایت و پس از تلاش های مدیریت فولاد در جمع خوزستانی ها ماندگار شد و پرسپولیسی ها به سراغ رضا اسدی رفتند تا بدین ترتیب دست دو تیم بزرگ پایتخت از رسیدن به دو ستاره فولاد کوتاه بماند.

دومین دور از تمرینات فولادی ها نیز پس از 2 روز استراحت، از امروز در تهران آغاز شد و لوسیانو پریرا به همراه محمد آبشک در این تمرین حضور پیدا کردند. علاوه بر این دو نفر، محمد قاسمی نژاد و سیدمحمد میری نیز از امروز به تمرینات فولاد اضافه شدند تا عبدالله ویسی بتواند با در اختیار داشتن تیم کامل تری، خود را برای سه دیدار دوستانه برابر تیم های گل‌گهر سیرجان، ذوب‌آهن اصفهان و خیبر خرم‌آباد آماده کند.

محمد قاسمی نژاد فصل گذشته یکی از مهره های مهم تیم جواد نکونام بود. این بازیکن که فصل قبل یک بار برای فولاد موفق به گلزنی شد و 3 پاس گل نیز داد، امید زیادی دارد تا در فصل آینده عصای دست عبدالله ویسی باشد و به یکی از مهره های ثابت این تیم تبدیل شود. در کنار او، محمد آبشک نیز پس از تمدید قراردادش، از انگیزه های بالایی برای اثبات خود در فولاد برخوردار است. آبشک که فصل قبل یک مهره غیر قابل جایگزین در میانه میدان فولاد بود و همین درخشش او سبب شد تا یحیی گل محمدی در پی جذب او باشد، تمریناتش را با روحیه بالایی آغاز کرده و قصد دارد درخشش را در همان بازی نخست رسمی فولاد و در دیدار سوپرجام برابر پرسپولیس آغاز کند و نشان دهد چیزی از بازیکنان خط میانی تیم گل محمدی کم ندارد.

 

وبگردی