شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی

سیدصالحی در گفتگوی اختصاصی با منیبان؛

جدایی مجیدی استقلال را به قهقرا می‌برد/ شکست مقابل الهلال محصول بحران‌های قبلی بود

پیشکسوت استقلال گفت:شکست استقلال فقط در همان شب بازی با الهلال رقم نخورد بلکه محصول ماهها اوضاع بحرانی و نابه سامان استقلال بود

جدایی مجیدی استقلال را به قهقرا می‌برد/ شکست مقابل الهلال محصول بحران‌های قبلی بود

سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرنگار منیبان درباره شرایط استقلال اظهارداشت: قبلا هم گفته بودم وقتی می توانیم درباره عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات صحبت کنیم که نمایش بازیکنان تازه وارد را ببینیم. الان هم استقلال در شرایطی بازی را به الهلال باخت که تغییرات زیادی در ترکیب این تیم ایجاد شده بود و بازیکنان جدید و قدیمی فرصت زیادی برای بازی کنار همدیگر نداشتند. از طرف دیگر استقلالی ها مقابل الهلال به خودباروی نرسیده بودند وگرنه در همان نیمه اول می توانستند به گل برسند. 

او ادامه داد: وقتی بازی با الهلال را دیدم یاد بازی با الدحیل افتادم. فقط با این تفاوت که استقلال در مقابل الدحیل اگر در دفاع شلخته بود در حمله قدرتمند بود اما در برابر الهلال با اینکه در ساختار دفاعی مشکل داشت در حمله هم ضعیف بود. با نمایشی که از برخی بازیکنان تازه وارد استقلال دیدیم به نظر من بهتر بود که استقلال نفراتی که داشت را حفظ می کرد. متاسفانه سالیان زیادی است که استقلال از عدم ثبات و حفظ نکردن بازیکنان اصلی خود ضرر می کند. امسال هم همین اتفاق رخ داد و استقلال با تیم تضعیف شده ای نسبت به مرحله گروهی به مصاف الهلال رفت.

مهاجم اسبق استقلال افزود: قبل از بازی با الهلال، برای هر آدم غیرفوتبالی یا یک بچه شرایط استقلال را توضیح می دادیم امکان نداشت شانسی برای استقلال قایل شود. البته من فکر نمی کنم فرهاد مجیدی چنین ذهنیتی نسبت به دیدار با الهلال داشته اما خودش هم از اوضاع نابه سامان تیمش خبر داشت اما فکر می کرد شاید بتواند کاری انجام دهد. به نظر من در این شکست نمی توان فرهاد مجیدی را مقصر دانست. البته شکست استقلال فقط در همان شب بازی با الهلال رقم نخورد بلکه محصول ماهها اوضاع بحرانی و نابه سامان استقلال بود با این حال مجیدی به شاگردانش امید داشت و فکر می کرد شاید غیرت و تعصب ایرانی در یک 90 دقیقه به کار استقلال بیاید در صورتی که در فوتبال آن تیمی برنده می شود که برنامه ریزی بهتری داشته باشد و از امکانات بهتری بهره بگیرد.

سیدصالحی که با مجیدی در استقلال همبازی بوده، درباره جدایی احتمالی او از جمع آبی پوشان گفت: اصلا در شرایط فعلی تغییر کادرفنی کار درستی نیست. به نظر من جدایی مجیدی از استقلال این تیم را به قهقرا خواهد برد. مجیدی تیم را خودش بسته و با بازیکنان آشنایی دارد.قطعا با آمدن یکی دو بازیکن مدنظرش شرایط استقلال از این بهتر خواهد شد.

وبگردی