شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شیراز#المپیک#کشتی فرنگی

نوروزی: هیچ سرمایه‌داری در شیراز سمت ورزش نمی‌آید/ برخی افراد فقط حرف می‌زنند و در میدان عمل صفر هستند


نوروزی: هیچ سرمایه‌داری در شیراز سمت ورزش نمی‌آید/ برخی افراد فقط حرف می‌زنند و در میدان عمل صفر هستند

قهرمان کشتی فرنگی المپیک تأکید کرد، هیچ شرکت و کارخانه‌ای در شیراز برای حمایت از ورزش اول کشور پا جلو نمی‌گذارد و سرمایه‌داران این شهر سمت ورزش نمی آیند.

امید نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت جسمانی‌اش بعد از ابتلا به کرونا اظهار داشت: تستم بالاخره روز سه‌شنبه منفی شد. 27 درصد ریه‌ام درگیر شده بود و روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. خوشبختانه زیر نظر دوستان پزشکم و اطرافیان و دوستانم این دوره سخت را پشت سر گذاشتم. مردم خیلی احتیاط کنند و حتماً ماسک بزنند.

وی ادامه داد: در گیر و دار کارهایم به کرونا مبتلا شدم و 14 روز کامل درگیرش بودم. واقعاً بیماری عجیبی است. هر لحظه‌اش یک شکل است. یک روز سردرد داری، یک روز بدن درد شدید، یک روز حالت تهوع و... . باید خیلی مراقبت کرد. امیدوارم هر چه زودتر همه مردم واکسینه شوند.

مشاور رئیس فدراسیون کشتی در امور کشتی فرنگی در مورد اینکه چرا هیچ تیمی از استان فارس قصد شرکت در لیگ فرنگی را ندارد، گفت: مدیرکل‌مان خیلی پیگیر موضوع بود. حتی استاندار قول داد، اما اصلاً دست هیئت کشتی و اداره کل ورزش استان نیست. باید یک کسی خواهان این باشد که تیم بدهد که در این وضعیت اقتصادی بد کسی تمایل به تیمداری در استان ندارد. فکر می‌کنید فجرسپاسی ما به خاطر چه چیزی در لیگ پایین بازی حضور داشت، چون در استان فارس هیچ سرمایه‌داری سمت ورزش نمی‌آید.

 

«در حالی که در یک دهه اخیر استان فارس دو قهرمان المپیک در رشته کشتی داشته است، بی‌میلی به حضور در لیگ کشتی در این استان کمی عجیب به نظر می‌رسد.»، نوروزی در واکنش به طرح این موضوع تصریح کرد: ما بستر را فراهم کردیم، اما متأسفانه برخی افراد فقط حرف می‌زنند و در میدان عمل صفر هستند. هیچ کمپانی، شرکت و کارخانه‌ای برای حمایت از ورزش اول کشور پا جلو نمی‌گذارد.

وی ادامه داد: استاندار هم نتوانست کسی را پای کار بیاورد. رئیس هیئت کشتی استان نیز به اندازه توقعاتی که از او می‌رفت، چند میلیارد پول آورده و کشتی‌گیران و مربیان را ساپورت کرده است. بیش از این نمی‌شود به هیئت فشار آورد.

انتهای پیام/