تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی ژاپن در چهارمین بازی خود مقابل کره جنوبی با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

ناصر شهنازی، مربی والیبال درباره سطح رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: سطح فنی والیبال ایران به ویژه در آسیا همواره بالا بوده است. بهروز عطایی در این تورنمنت چند بازیکن و در واقع ستاره خود را در کنار تیم ندارد و البته این اتفاق را در سایر تیم ها نیز مشاهده می کنیم. بنابراین نمی توانیم بگوییم مسابقات قهرمانی آسیا در سطح بسیار بالایی برگزار می شود.

او با اشاره به چهار پیروزی اخیر تیم ملی گفت: تیم کشورمان موفق شد دور مقدماتی را با 3 پیروزی به اتمام برساند و به مجموعه خسته نباشید می گویم اما این نتایج از قبل هم تقریبا برای همه قابل پیش بینی بود. در بازی با کره جنوبی هم خیلی دچار چالش نشدیم چون با ضعیف ترین تیم کره بازی کردیم. بازیکنان ما خوب هستند و پتانسیل بالایی دارند ولی هنوز در این رقابت ها به چالش کشیده نشدند و حتی تحت فشار نبودند. با این اوصاف نمی توان عملکرد آنها را خیلی مورد قضاوت قرار داد.

شهنازی افزود: ما با همین روند تا فینال پیش می رویم و اصلی ترین رقیب ما ژاپن خواهد بود. در این دیدار هر دو تیم شرایط برابری دارند. باید دید در این بازی مهم چه عملکردی را از تیم شاهد خواهیم بود. کره جنوبی تیم بزرگی نبود که بخواهیم از برد آن خوشحال شویم و نباید بازیکنان با این پیروزی ها دچار توهم و غرور شوند. هنوز رقابت اصلی که عیار تیم را مشخص می کند باقی مانده است. 3