عباس کارگر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با تمجید از عملکرد پرسپولیس در دیدار برابر استقلال تاجیکستان اظهار داشت: با وجود این که پرسپولیس دور از شرایط مسابقه بود و در حالی که چند مهره اصلی خود را از دست داده بود اما در این بازی نمایش خوبی را از خود ارائه داد و بار دیگر ثابت کرد این تیم متکی به فرد نیست و قدرتمندترین تیم غرب آسیا است که ان شااله امسال طلسم ناکامی اش در فینال برابر تیم های شرق هم شکسته می شود و به قهرمانی در آسیا هم دست پیدا می کند.

او افزود: تیم گل محمدی با این که در زمین چمن منصوعی و در خانه حریف این بازی را انجام داد اما از هر نظر از استقلال تاجیکستان سرتر بود و شاید اگر یحیی کمی زودتر تعویض می کرد تیم زودتر به گل می رسید و حتی می توانست با گل های بیشتری در این بازی به پیروزی برسد.

عباس کارگر در خصوص استفاده وحید امیری در این بازی در پست تخصصی اش به خبرنگار برنا گفت: امیری بازیکن خلاق و باهوشی است و در این مدت کمک حال پرسپولیس بوده. به نظر من تصمیم یحیی برای استفاده از او در این بازی در پست تخصصی تصمیم خوبی بود و نشان داد به خاطر سرعت خوبی که دارد در خط جلو می تواند بهتر باشد و کارآیی بیشتری را داشته باشد. خود من هم در اصل مهاجم بودم اما علی آقا (پروین) در پست های دیگر هم استفاده می کرد.

او با تایید عملکرد رضا اسدی و حامد پاکدل که خریدهای جدید پرسپولیس محسوب می شدند، خاطرنشان کرد: این دو بازیکن در بازی اخیر عملکرد خوبی را داشتند و نشان دادند که انتخاب های کادر فنی پرسپولیس، خوب بوده است. من اطمینان دارم نفرات جدید دیگر هم شرایط خوبی را در پرسپولیس خواهند داشت و می توانند جای ستاره ها و نفراتی که از تیم جدا شده اند را به خوبی پر کنند. 3