شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارگردان

در "سریالیست" این هفته چه می‌گذرد؟/ ماجرای بازیگرانی که مجری و مجریانی که بازیگر شدند


در "سریالیست" این هفته چه می‌گذرد؟/ ماجرای بازیگرانی که مجری و مجریانی که بازیگر شدند

برنامه "سریالیست" امشب در قسمت تازه خود میزبان بازیگر و کارگردان سریال "دودکش" است و پرونده هفته نیز به تغییر شغل بازیگران و مجریان اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در قسمت تازه «سریالیست» که امشب روی آنتن می‌رود، پدرام کریمی میزبان الهام اخوان بازیگر سریال «دودکش» است و با برزو نیک‌نژاد کارگردان این سریال نیز به صورت تصویری گفت‌وگو می‌کند. مجموعه محبوبی که فصل دوم آن تیر و مردادماه سالجاری از شبکه یک پخش و پربیننده شد.

در بخش نوستالژی رسول نجفیان بازیگر پیشکسوت به برنامه می‌آید و از خاطرات سریال قدیمی «کاکتوس» می‌گوید؛ مجموعه ای که در سه فصل از سال 1377 تا 1383 به کارگردانی محمدرضا هنرمند از شبکه یک سیما پخش شد و زنده یاد خسرو شکیبایی نیز در آن به ایفای نقش می‌پرداخت.

 اجرای بخش پرونده این هفته را فرهاد جم برعهده دارد و در گفت‌وگو با کریمی موضوع تغییر شغل در عرصه بازیگری و اجرا را بررسی می‌کند؛ بازیگرانی که مجری شدند و یا مجریانی که بازیگر شدند.

 «سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه هر هفته ساعت 23:15 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

انتهای پیام/