شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیروی زمینی

سردار اخوان: برای واکسیناسیون و خدمت‌رسانی به مردم آمادگی ۱۰۰ درصدی داریم


سردار اخوان: برای واکسیناسیون و خدمت‌رسانی به مردم آمادگی 100 درصدی داریم

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه تاکنون ۲۴ بیمارستان سیار مجهز را برای خدمت‌رسانی به مردم مستقر کرده و هفته‌ی آینده نیز هفدهمین مرکز واکسیناسیون سپاه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار احمد اخوان فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه، در مراسم بهره‌برداری از مرکز جامع واکسیناسیون شبانه‌روزی که به همت این نیرو و بنام بانوی شهید مدافع سلامت «عصمت سربیشه‌ای» در ورزشگاه تختی تهران راه‌اندازی شده است، بیان کرد: الحمدلله مردم از روند واکسیناسیون در این مرکز رضایت کامل را دارند و ما و همه‌ی همکاران‌مان می‌کوشیم که بیشترین خدمت‌رسانی را به مردم عزیزمان داشته باشیم.

وی افزود: من شاهد هستم که مشابه فعالیت‌هایی که در دوران دفاع مقدس انجام می‌گرفت، امروز هم در عرصه مقابله با این بیماری، همه همکاران ما مجاهدانه می‌کوشند؛ همه بسیج شده‌ایم تا این ویروس را شکست دهیم.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: روز گذشته در جمع نخبگان نیروی زمینی سپاه مطرح شد که ما در یک روز انتخابات باشکوه و بزرگ را برگزار می‌کنیم و میزان زیادی رأی را أخذ می‌کنیم و چطور نمی‌شود که مثلا در صرف مدت یک هفته، میزان بالایی از واکسیناسیون را انجام دهیم؟ و این شدنی است و ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم همه مردم را واکسینه کنیم و این اتفاق خواهد افتاد.

سردار اخوان گفت: ما از 20 مردادماه امسال که مقام معظم رهبری فرمان دادند و در جلسه هیات دولت که ایشان فرمان را در زمینه مقابله با این بیماری صادر کردند که تلاش‌های شبانه‌روزی، مجاهدانه و توأم با اخلاص راهگشاست و ما این راهبرد را 100 درصد عملیاتی کرده‌ایم و به سمت اهداف پیش می‌رویم و با همت جمعی به نتیجه خواهیم رسید.

وی اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه تاکنون 24 بیمارستان سیار مجهز را برای خدمت‌رسانی به مردم مستقر کرده و این شانزدهمین مرکز واکسیناسیون است و هفته‌ی آینده نیز یک مرکز دیگر را بهره‌برداری خواهیم کرد. در هر نقطه‌ای از شهر تهران، هر نیازی باشد می‌توانیم و آمادگی 100 درصد وجود دارد که در آن منطقه حضور یابیم تا به مردم خدمت صادقانه را تقدیم کنیم. مهم‌ترین مولفه قدرت ما در مراکز واکسیناسیون تکریم مردم است.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: تاکنون 1500 نفر کادر تخصصی را سازماندهی کردیم و 1000 نفر را نیز به استان‌ها اعزام کردیم و توانستند بخشی از خستگی کادر درمان را برطرف کنند. ان‌شاءالله بتوانیم به‌گونه‌ای عمل کنیم که مردم راضی باشند و با مساعدت اهل‌بیت(ع) بتوانیم کارهای بزرگ را انجام دهیم و شعار «ما می‌توانیم» سرلوحه همه عزیزان در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هست.

انتهای پیام/