شهر خبر

وزیر کشور: ساماندهی بازارچه‌های مرزی برای تبادلات اقتصادی باید ارتقا یابد/ ضرورت شکل‌گیری حمل و نقل ترکیبی

وزیر کشور برای شرکت در آئین تکریم موهبتی و معرفی «حسین مدرس خیابان»؛ استاندار جدید سیستان و بلوچستان وارد زاهدان شد.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پاد، سردار «احمد وحیدی» امروز به زاهدان سفر کرده است.
 
وزیر کشور به همراه احمدعلی موهبتی استاندار سابق و حسین مدرس خیابانی استاندار جدید سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای زاهدان با قرائت فاتحه و اهداء گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

آیین تکریم خدمات و تلاش‌های احمدعلی موهبتی ‌و معارفه حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان، با حضور وزیر کشور، مدیران و شخصیت‌های استان و جمعی از معتمدین و ریش سفیدان، امروز برگزار خواهد شد.

وحیدی در ادامه حضور خود در زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان با حضور در محل ستاد ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی زاهدان از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده در این رابطه قرار گرفت.

وزیر کشور گفت: از حوزه‌های مهم تبادلات مرزی و تعاملات اقتصادی با کشور‌های همجوار است ۲ کشور افغانستان و چاکستان در مز‌های سیسات و بلوجستان قرار دارند.

وی بیان کرد: کارکرد‌های بازارچه‌های مرزی سامانه دادن به این تبادلات مرزی است که در دستور کار جدی قرار دارد تا آن را توسعه بدهیم.

سردار وحیدی با بیان اینکه همه بازار‌ها باید با همکاری کشور‌های همسایه فعال شود گفت: ظرفیت‌های متعددی در حوزه معادن وجود دارد که باید فعال شود. همچنین برنامه‌های کشاورزی، حمل ریلی و جاده‌ای مورد توجه است کمااینکه حمل و نقل ترکیبی باید شکل بگیرد.

 

 
 
انتهای پیام/