شهرخبر

پوچتینو: نمی‌دانم مصدومیت امباپه چقدر جدی است/ نتیجه‌ای نگرفتیم که بتوانیم از آن راضی باشیم


پوچتینو: نمی‌دانم مصدومیت امباپه چقدر جدی است/ نتیجه‌ای نگرفتیم که بتوانیم از آن راضی باشیم

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با ابراز بی‌اطلاعی از شدت مصدومیت ستاره فرانسوی تیمش گفت که از نتیجه کسب شده در اولین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ناراضی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در خانه کلوب بروژ بلژیک به وضعیت کیلیان امباپه که در جریان بازی مصدوم و مجبور به ترک میدان شد اشاره داشت و گفت: نمی‌دانم مصدومیت او چقدر جدی است. باید تحت معاینه قرار بگیرد تا مشخص شود اما امیدواریم که در سریع‌ترین زمان بفهمیم که وضعیتش چگونه است.

سرمربی آرژانتینی سپس درباره نتیجه بازی تیمش صحبت و از آن ابراز نارضایتی کرد. او که در این بازی از مثلث مسی، امباپه و نیمار در خط حمله استفاده کرد، گفت: هیچ کسی در تیم ما نمی‌تواند از نتیجه بازی و عملکرد خودش راضی باشد. ما آمده بودیم هر سه امتیاز را بگیریم اما من به احترام کلوب بروژ و بازی خوبی که انجام داد کلاه از سر برمی‌دارم. آنها امشب برای نتیجه گرفتن بیش از ما انگیزه داشتند و حق‌شان بود که این یک امتیاز را بگیرند.

پوچتینو تأکید کرد: ما به زمان نیاز داریم تا بتوانیم روی مثلث مسی، نیمار و امباپه کار کنیم و درک آنها از یکدیگر را بالا ببریم. این موضوع بسیار روشنی است و من در روزهای اخیر هم آن گفتم. ما هنوز نیاز داریم که یک تیم واقعی بسازیم. امشب برای ما شب خوبی نبود اما باید آرامش‌مان را حفظ کنیم و به کارمان ادامه دهیم چون رسیدن به چیزی که می‌خواهیم زمانبر است. من اما مطمئنم که اوضاع بهتر می‌شود.

انتهای پیام/