شهر خبر

اینزاگی: باید به جزئیات بازی‌مان بیشتر توجه می‌کردیم/ به تساوی هم راضی نبودم اما مطمئنم صعود می‌کنیم


اینزاگی: باید به جزئیات بازی‌مان بیشتر توجه می‌کردیم/ به تساوی هم راضی نبودم اما مطمئنم صعود می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال اینتر عدم توجه به جزئیات را دلیل باخت خانگی مردانش به رئال مادرید دانست اما نسبت به شانس آنها برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا ابراز اطمینان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر با خاطره‌ای تلخ اولین بازی اروپایی فصلش را پشت سر گذاشت. این تیم در بازی خانگی‌اش برابر رئال مادرید در حالی که عملکرد بهتر و موقعیت‌های به مراتب بیشتری برای گلزنی داشت، تنها 5 دقیقه به پایان بازی گل خورد و بازی را یک بر صفر باخت.

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: به نظر این شکست حق تیم ما نبود. آنقدر خوب بازی کردیم که من حتی به تساوی هم راضی نبودم. به نظرم عملکرد تیم ما خوب بود، ضمن اینکه بازی در حضور هواداران هم بسیار خاص بود.

اینزاگی افزود: ما باید توجه بیشتری به جزئیات بازی‌مان می‌کردیم و حواس‌مان می‌بود که بازی هنوز تمام نشده است. بیایید حالا به آینده نگاه کنیم. به نظرم بهتر است به این فکر کنیم که ما چطور مقابل رئال مادرید بازی‌مان را اجرا کردیم.

سرمربی سابق لاتزیو افزود: من از تیمم خواسته بودم که با شخصیت و شهامت بازی کند و همین را هم از بازیکنانم دیدم اما درون دروازه حریف دروازه‌بانی ایستاده بود که به راحتی نمی‌شد او را شکست داد. من برای باشگاه، هواداران و بازیکنان به خاطر زحماتی که کشیدند ناراحتم. جلوی تیم‌هایی مانند رئال مادرید حتی یک لحظه هم نباید حواس‌تان پرت شود اما با عملکردی که من امشب از تیمم دیدم، مطمئنم که صعود می‌کنیم.

انتهای پیام/