شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

اعتراض هواداران استقلال خوزستان/تکلیف قهرمان سابق لیگ رامشخص کنید

اعتراض هواداران استقلال خوزستان/تکلیف قهرمان سابق لیگ رامشخص کنید

اهواز- هواداران تیم فوتبال استقلال خوزستان قهرمان سابق لیگ برتر فوتبال خواستار مشخص شدن وضعیت این تیم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال خوزستان با در دست داشتن بنرهایی خطاب به رئیس‌جمهور، وزیر ورزش، نمایندگان خوزستان، استاندار، امام جمعه اهواز و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اداره کل ورزش و جوانان استان تجمع کردند و خواستار جلوگیری از فروپاشی قهرمان سابق لیگ برتر فوتبال ایران شدند.

تجمع امروز در حالی صورت گرفت که مدیرکل ورزش و جوانان استان پیش از اعلام کرده بود، تیم استقلال خوزستان برای ادامه فعالیت مشکلی ندارد اما مسئولان شرکت گروه ملی ایران، بیست و یکم شهریورماه ۱۰۰ درصد سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان را در چند مرحله با چاپ آگهی در روزنامه رسمی به مزایده گذاشتند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در حالی با آینده نا مشخصی روبه‌رو شده است که سایر تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های دسته اول باشگاه‌های کشور پس از انتخاب کادر فنی شروع به جذب نفرات موردنظر خود کردند اما در مقابل هر روز شاهد جدایی نفرات کلیدی و تأثیرگذار نماینده خوزستان هستیم.

تیم استقلال خوزستان در سال ۱۳۹۰ با خرید امتیاز تیم استقلال جنوب تهران فعالیت خود را آغاز کرد و پس از دو فصل حضور در مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور توانست جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

استقلال خوزستان در فصل ۹۵–۱۳۹۴ توانست با سرمربیگری عبدالله ویسی قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران شود.