شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#انرژی#برزیلی

پیغام سرشار از انرژی اسطوره از بیمارستان/ می‌توانم ۹۰ دقیقه با وقت‌های اضافه فوتبال بازی کنم

پله، اسطوره برزیلی پس از بستری شدن در بیمارستان هواداران خود را در جریان آخرین وضعیت سلامتش قرار داده است.

پله
خبرورزشی -

پله، اسطوره فوتبال برزیل از بخش مراقبت‌های ویژه یا ICU بیمارستانی در سائوپائولو مرخص شده و در پیغامی که منتشر کرده از این گفته که حال عمومی او کاملاً خوب است.

ستاره برزیلی به شوخی گفته آماده است ۹۰ دقیقه با وقت‌های اضافه به زمین برود و بازی کند. او در پستی که در صفحه اجتماعی‌اش منتشر شده است، هواداران خود را در جریان آخرین اوضاع جسمانی خود قرار داده است.

پله که حالا ۸۰ ساله است  در بیمارستان آلبرت انیشتین در بزرگ‌ترین شهر برزیل بستری است چون هفته گذشته یک عمل جراحی انجام داد که مربوط به بیرون آوردن تومور از روده او بوده است. البته طبق اعلام پزشکان این بخشی از آزمیشات روتین به حساب می‌آید و موضوع سرطان در مورد پله مطرح نیست، بلکه اقدامات پیشگیرانه پزشکی در مورد او انجام شده است.

فوتبالیستی که از نظر بسیاری بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ این ورزش به حساب می‌آید در بیمارستان مجهز برزیل تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته، بیمارستانی که رئیس جمهور برزیل ژائر بولسونارو نیز در سال ۲۰۱۸ زمانی که در کمپین تبلیغاتی خود چاقو خورده بود در این بیمارستان بستری شد.

پله در اینستاگرام خود پستی سرشار از شور و انرژی را برای فالوئرهایش که بالای ۷ میلیون نفر هستند، منتشر کرد: «دوستان من، این پیامی برای تک تک شماست. حتی یک لحظه هم فکر نکنید که من هزاران پیام سرشار از عشق شما را که در  اینجا برایم فرستاده‌اید نخوانده‌ام. خیلی ممنونم از شما که یک دقیقه از روز خود را به من اختصاص دادید تا برایم پیامی انرژی بخش بفرستید. عشق، عشق و عشق به همه شما. من حالا از آی‌سی‌یو مرخص شده‌ام و در بخش در اتاق خودم هستم. هر روز شادتر و سرحال‌تر از قبل به زندگی ادامه می‌دهم با تمایل فراوان باری بازی ۹۰ دقیقه ای به علاوه وقت‌های اضافه. به زودی در کنار یکدیگر خواهیم بود.»

بسیاری از ستاره‌های فوتبال برزیل از جمله دنیل آلوس و کاکا به پله که در کشور برزیل لقب پادشاه را دارد بابت به دست آوردن سلامتش تبریک گفتند. سال گذشته پسر او مدعی شد که پله خجالت می‌کشد که از خانه بیرون بیاید به این دلیل که راه رفتن به تنهایی برایش سخت است و نیاز به کمک دارد.

از سال گذشته که دیگو مارادونا اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان در سن ۶۰ سالگی در اثر بیماری از دنیا رفت، موضوع سلامت پله رقیب و دوست قدیمی پله نیز مورد توجه هواداران و رسانه‌های جهان قرار گرفت. پله سال ۲۰۱۵ نیز عمل جراحی پروستات انجام داد و سال ۲۰۱۹ نیز مدتی به دلیل اختلال گوارشی در بیمارستان بستری شد.

پیغام سرشار از انرژی اسطوره از بیمارستان / می توانم 90 دقیقه با وقتهای اضافه فوتبال بازی کنم