علیرضا بیرانوند پرسپولیس را محکوم کرد

پس از اینکه کمیته وضعیت بازیکنان باشگاه پرسپولیس را به پرداخت مبلغ ۲۴میلیارد و ۲۰۱ میلیون ریال محکوم کرد، باشگاه پرسپولیس اعتراض خودش را نسبت به این رای اعلام کرد و پرونده به کمیته استیناف رفت اما رای در کمیته استیناف نیز تایید و به سود علیرضا بیرانوند صادر شد.

مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند ضمن تایید این خبر، گفت: علیرغم اینکه در جلسه‌ای با مجید صدری و واحد حقوقی باشگاه پرسپولیس به توافق رسیدیم که بیرانوند دردریافت این مبلغ تخفیف بدهد و باشگاه پرسپولیس هم اعتراضی نداشته باشد اما پس از این جلسه باشگاه پرسپولیس اعتراض خودش را درکمیته استیناف مطرح کرد و ما نیز ضمن دفاع اعتراض خودمان را عنوان کردیم.

علیرضا بیرانوند پرسپولیس را محکوم کرد

سلیمانی در مورد اینکه آیا با وجود تایید رای بیرانوند حاضر است تخفیف بدهد، گفت: بیرانوند در آن زمان گفت به خاطر پرسپولیس سکوت می‌کنم و حاضرم تخفیف بدهم. حالا در شرایط فعلی این مبلغ تایید شده و باشگاه پرسپولیس شانس بزرگی را از دست داد. الان به هیچ عنوان جای تخفیف وجود ندارد چون به ما احترام نگذاشتند و بر خلاف توافق انجام شده عمل کردند. میزان مطالبات بیرانوند حدود ۲میلیارد و ۴۲۰میلیون تومان است که حدود ۱۵۰میلیون تومان هم هزینه دادرسی به آن اضافه می‌شود.