شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مددجویان#بهزیستی#بنیاد

کمک ۲۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به مددجویان بهزیستی


کمک 20 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به مددجویان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور از کمک ۲۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به مددجویان بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ وحید قبادی دانا با اشاره به کمک اخیر 25 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به جامعه هدف بهزیستی اظهار کرد:  این رقم در دو بخش از سوی بهزیستی اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط برای حدود 50 هزار نفر از  افرد دارای معلولیت در مراکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان و سالمندن، سرانه 100 هزار تومان برای هر فرد در نظر گرفته شد که این رقم برای تأمین اقلام بهداشتی و پیشگیری از کرونا به صورت الکترونیکی بر روی کارت بانکی مراکز خیریه واریز شد که مجموعاً  5 میلیارد اختصاص داده شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پرداخت 20 میلیارد تومان باقیمانده به حساب 50 هزار خانواده تحت پوشش این سازمان اضافه کرد:  برای هر خانواده مبلغ 400 هزار تومان اختصاص داده شد که این رقم بر روی کارت بانکی این افراد واریز شد.

قبادی دانا گفت: در حال حاضر حدود یک میلیون و 300 هزار فرد دارای معلولیت و همچنین یک میلیون و 80 هزار خانوار  تحت پوشش این سازمان قرار دارند که مستمری دریافت می‌کنند و با توجه به شرایط سخت اقتصادی و کرونا، کمک‌های دولتی و غیردولتی توسط سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها می‌تواند شرایط سخت جامعه هدف بهزیستی را تا حدی بهبود ببخشد.

انتهای پیام/